"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім беру бөлімінің Ивановка ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Начальная школа села Ивановка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Біз бір отбасымыз

30.10.2023

Мақсаты:

тәрбиеленушілердің адамгершілік мәдениетін, бір-бірімен қарым-қатынаста өзара түсіністік пен төзімділікті қалыптастыру.

Тапсырмалар:

- балалардың зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін анықтау;

- ынтымақтастық пен салауатты бәсекелестік сезімін дамыту;

- балалар ұжымын біріктіруге ықпал ету;

- тәрбиеленушілермен бұқаралық іс-шаралар жүйесін құру.

Жабдық:

Компьютер, проектор
Киізден жасалған қаламдар, қағаз, түрлі-түсті қағаз
Іс-шара барысы

Мұғалім: Қайырлы күн, қымбатты балалар және құрметті ересектер!

Оқушы: Қайырлы күн, аналар мен әкелер, ата-әжелер, балалар мен немерелер!

Оқушы: Сәлеметсіз бе, құрметті қонақтар! Біз сізді " Біз біргеміз!"8 шілде-Ресейде ұзақ уақыт бойы отбасы мен некенің меценаттары ретінде құрметтелген Петр мен Февронияның адал жұбайларының күні. 2008 жылдан бастап бұл күн Ресей Федерациясының ресми мерекесі – Бүкілресейлік махаббат, отбасы және адалдық күні болды.

"Кез-келген адамның қасіретінен мені барлық жерде сақтайтын отбасы болғаны қандай жақсы" (тақтаға)

Мұғалім: отбасы-әрқайсымыз үшін өмірдегі ең маңызды нәрсе-бұл жақын және қымбат адамдар, біз жақсы көретін адамдар, кімнен үлгі аламыз, кімге қамқорлық жасаймыз, кімге жақсылық пен бақыт тілейміз. Біз отбасында сүйіспеншілікті, жауапкершілікті, қамқорлық пен сыйластықты үйренеміз. Есіңізде болсын, мектеп – бұл сіздің отбасыңыз, сіздің екінші үйіңіз, сіз оны құрметтейсіз және құрметтейсіз. Отбасылық дәстүрлерді сіз сыныптастарыңызбен бөлісесіз. Біз барлық отбасылық құндылықтарды мектепке жеткіземіз. Біздің мектеп қалай аталатыны есіңізде ме? (Сәттілік)

Біздің мектептің ұраны қалай естіледі?

"Сәттілік қызығушылықпен бірге жүреді"

"3" ережелерін есте сақтаңыз: "еңбекқорлық", "Құрмет", "хобби".

Оқушы:
Отбасы-бұл шынымен жоғары туынды.
Ол сенімді тосқауыл және айлақ,
Ол мойындау мен тууды береді,
Ол біз үшін-барлық бастамалардың негізі.

Оқушы:
Отбасылық шеңберде сіз бен біз өсеміз,
Негіздердің негізі-ата-аналар үйі.
Отбасылық шеңберде сіздің барлық тамырларыңыз бар,
Сіз ересек өмірге отбасыңыздан кіресіз.

Мұғалім: отбасы дегеніміз не? Бұл сөзді қалай түсінесіз?

"Халық даналығы оқылады" байқауы

Ұстау, дос, ескі, үй, жаңа. (Ескі Досыңды, ал жаңа үйде бол)
Үй, салу, қалпақ, бас, кию. (Үй салу-басына қалпақ кию емес)
Күйеуі, әйелі, кішкентайлары, балалары, жетім. (Әйелі жоқ күйеуі кішкентай балаларға қарағанда жетім)
Әке, балықшы, балалар, су, қарау. (Әкесі балықшы, ал балалар суға қарайды)
Мұғалім: командалардың міндеті – мақал-мәтелдерді олардың басталуы мен аяқталуымен жинау.

Біздің отбасылар тапсырманы қалай орындағанын тексерейік. Командалардан алынған мақал мәтелдерді кезекпен оқуды сұраймыз:

Жақсы тамақтану (және үйде жақсы);
Отбасы бірге тамақтанған кезде (және жан сол жерде);
Менің үйім (менің бекінісім);
Әлидің қазынасы қажет емес (отбасында жақсы болған кезде).
Әлидің қазынасы қажет емес (отбасында жақсы болған кезде);
Үй иесі жоқ үй (жетім);
Үй қорғасын (сақалды шайқамаңыз);
Шыршалар қаншалықты бай(соғұрлым қуанышты);
Шырша ағашы қандай (бұқа да солай);
Шыршаның тамыры қандай(бұл ұрпақ);
Отбасы туралы тағы қандай мақал мәтелдерді білесіз
"Баланың аузы" байқауы

Мұғалім: біздің жетекші балалар кейбір сөздердің түсіндірмелерін оқиды. Жауап беруге дайын отбасы құсбелгіні қояды.

- Біз одан жылы әрі қуанышты боламыз, бірақ оның қиындықтарынан адамдар өте аз. Оның бәрінен бұрын әжесі бар. Балалар оған өте мұқтаж.

(Жауап: мейірімділік)

- Егер ол жоқ болса, онда қуаныш та жоқ. Онсыз өмір емес, өмір. Ол әрқашан бір-біріне тілек білдіреді. Сіз оны қандай ақшаға сатып алмайсыз.

(Жауап: Денсаулық)

- Әр адам ол туралы армандайды және оның өмірінде болғанын қалайды. Оны қайдан іздеу керектігін ешкім білмейді. Олар сондай-ақ: "оған өзіңіз жетіңіз, сонда ол сізге келеді"дейді. (Жауап: бақыт)

- Біз оны әрдайым сағынамыз, сондықтан біз оны кетіп бара жатқан немесе кетіп бара жатқан адамға жиі тілейміз. Ол біреумен бірге жүреді, сондықтан ол бақытты. Ол болған кезде олар: "сәттілік!». (Жауап: сәттілік)

- Біз мұны бәріміз қалаймыз, әсіресе балалар. Ол бәрінде болуы керек, кішкентай да, үлкен де. Үлкен балалар оны қалайды және іздейді. Ал егер олар жоғалса, олар қатты қиналады. (Жауап: махаббат)

О, бұл балалар!

Ер адамның қолы сынған. Бала келіп сұрайды:
- сізде не бар?


- ал қол лақтырылды

2. Анам гүлді қырыққабат сорпасын қайнатты. 3 жасар бала тамақ ішіп: "мен картоп жедім, сәбіз жедім, бұршақ жедім, түймедақ та жедім.»

3.Халық санағы болған кезде бірінші сынып оқушысы хатшыдан: "ал сен менің Д. з. - ны қайта жазасың ба?»

4. Анам күндіз ұлын төсекке жатқызады, ал өзі компьютерге отырады.

- Саған тәтті армандар, Андрюша,

- Ал саған, анашым, тәтті компьютерлер

5. Әже немересінен сұрайды:

- Жануарлар қандай топтарға бөлінеді?

- Шөпқоректілерге, Жыртқыштарға және қантөгушілерге.

6. 5 жасар бала мысықтың бетін сипап, үкім шығарады:

- Мусенка, сен қандай мейірімдісің, сенің антенналарың қандай, Ал сен білесің, адам әлемінде мұрты бар әйелдер онша бағаланбайды.

7. 5 жасар ұлы анасына жүгінеді:

- Анашым, мен 23 ақпанда телефон алғым келеді.

- Білесіз бе, ұлым, менің күйеуім Рокфеллер емес!

- Ұлы әкесіне жүгіреді: "әке, анам сен ротвейлер емессің деді!»

8. Отбасы кафеде тамақтанады. Әкем бұзауға розмаринмен тапсырыс береді. Қызы сұрайды:

- Әке, ол сені жібітпейді ме?

9.Анам 3 жасар қызынан сұрайды:

- Анюта, Сен ботқа жедің бе?

- Мен қазір бұл мәселемен жұмыс істеп жатырмын.

10. Қызым сұрайды:

- Анашым, мен жүре аламын ба?

- Бұл колготки тесігі бар ма?

- 3-ші қабаттағы жарықпен жоқ.

11. Көршілерде ит пайда болды. 5 жасар ұлы ата-анасына хабарлайды:

- Көршілерде күшік пайда болды.

- Қандай тұқым? - деп сұрайды әкем.


12.Ауруханадағы сәби анасынан сұрайды:

- Анашым, Мен не істеймін?

- Қан алыңыз.

- Ал оны қашан қайтарады?

Құрметті ата-аналар, балаңыздың не айтқанын есіңізде сақтаңыз.

Мұғалім: енді біраз демалайық. Барлығы орнынан тұрып, сұрақты мұқият тыңдап, оған жауап беріп, басымен қимыл жасаймыз.

Балалар, кәмпитсіз өмір сүр
Өте жаман, скучно? (Иә.)

Мұндай велосипед бар,
Ғарышқа не ұшады? (Жоқ.)

Су қатып қалады ма
жаздың ыстық кешінде? (Жоқ.)

Барлығы пойызбен жүре ме
тек рельстерде ғана? (Иә.)

Мүмкін Богатырь-спортшы
айға секіру керек пе? (Жоқ.)

Барлығы қызыл шамда тұр
авто да, адамдар да? (Иә.)

Түскі ас дәмді болуы мүмкін
шикі картоптан? (Жоқ.)

Қалаларға бәрі керек пе
бас әріппен жазу керек пе? (Иә.)

Аналар мен әжелерге арналған "Мен баламды білемін бе"байқауы

Мұғалім: әр отбасынан біз жұпты шақырамыз: ана мен бала немесе әже мен бала. Сіз бір уақытта сұрақтарға жауаптарды тақтаға жазасыз. Сіздің жауаптарыңыз сәйкес келе ме? Сіздің балаңызды кім жақсы біледі?

Бірінші жұпқа сұрақтар:

Сіздің балаңыздың сүйікті түсі қандай?
Балаңыздың достарының аты кім?
Сіздің балаңыздың сүйікті мерекесі қандай?
Екінші жұпқа сұрақтар:

Сіздің балаңыз қай мектеп пәнін басқаларға қарағанда жақсы көреді?
Қазіргі уақытта сіздің балаңыз қандай кітапты оқиды?
Сіздің балаңыз қандай кәмпиттерді жақсы көреді?
Үшінші жұпқа сұрақтар:

Сіздің балаңыз немен айналысқанды ұнатады?
Сіздің балаңыздың сүйікті мультфильмі қандай?
Сіздің балаңызда дене шынықтыру белгісі қандай?
Төртінші жұпқа сұрақтар:

баланың сүйікті ойыншығы;
сүйікті тағам;
аптаның сүйікті күні.
"Аспаздық" Байқауы

Мұғалім: экранға назар аударыңыз. Тапсырма онда болады. Жауаптар сіз тақтаға жазасыз. (Экранда тапсырмалар пайда болады.)

Тапсырмалар:

қосымша сөзді жазыңыз: Кокс, Морзе, боржоми, фанта, лимонад (жауап: Морзе);
әріптерден тағамның атауын жасаңыз: мен Ц және Н ч және (жауап: жұмыртқа);
бірінші және екінші сөз басталатын сөзді енгізіңіз: Сіздің ( ... ) алик (жауап: мүйіз);
тағам дайындау үшін қажетті өнімнің атын жазыңыз: рас ( ... ) ник (жауап: тұз).
"Менің үйім – менің бекінісім"деген сөздерді қаншалықты жиі естиміз. Әрине, адамның үйі болуы керек. Тек төбесі ғана емес, оны жақсы көретін және күтетін жер түсініледі, сол күйінде қабылданады. Адам жылы және жайлы болатын жер

Тұрғын үй немесе баспана үшін қазылған жердегі жабық ойық қалай аталады? (Блиндаж)
Украина немесе Беларусь ауылындағы шаруа үйі қалай аталады? (Хата)
Көшпелі халықтар арасында портативті тұрғын үй қалай аталады? (Кибитка)
Монастырдағы монахтың жеке бөлмесі қалай аталады? (Ұяшықтар)
Феодалдың сарайы мен бекінісі қалай аталады? (Құлып)
Солтүстік Америка үндістерінің бұтақтарының, терілерінің, қабығының кабинасы қалай аталады? (Вигвам)
Саябағы немесе бағы бар саяжай үйі қалай аталады? (Вилла)
Балшықтан немесе балшықтан жасалған ағаштан, кірпіштен жасалған саятшылық қалай аталады? (Жағынды)
Бұтақтармен, сабанмен, шөппен және т. б. жабылған тіректерден құрылыс (саятшылық)
10. Магистральға созылған матадан жасалған уақытша бөлме? (Шатыр)

11. Қырғыз халқының және Азия мен Оңтүстік Сібірдің кейбір халықтарының көшпелі саятшылығы. (Киіз үй)

12. Сібірлік шетелдіктердің терісі, қабығы, киізімен жабылған көшпелі портативті саятшылық. (Оба)

13. Кавказ тауларының үйі. (Сакла)

14. Солтүстік-Шығыс Сібірдің кейбір ұлттарында конустық төбесі бар портативті тұрғын үй. (Яранга)

15. Ас үйі, алдыңғы және т. б. бар үйдегі жеке тұрғын үй (пәтер)

"Отбасы басшысы"

Мақсаты: бұл байқауға жасы үлкен отбасы мүшелері қатысады. Туыстық қатынастар ұғымдарының нені білдіретінін түсіндіру қажет.

Қайын атасы (әйелінің әкесі)

Қайын енесі (әйелінің анасы)

Күйеу баласы (қызының күйеуі)

Келін (ұлының әйелі – әке үшін)

Қалыңдық (ұлының әйелі – ана үшін)

Қайын атасы (күйеуінің әкесі)

Қайын енесі (күйеуінің анасы)

Қайын сіңлісі (күйеуінің әпкесі)

Қайын ағасы (әйелінің ағасы)

Девер (күйеуінің ағасы)

Своященица (своященицаның күйеуі)

(Экранда дұрыс жауаптар пайда болады)

Жүргізуші: сонымен, командалар толық құрамда және Біз журналды парақтауды жалғастырамыз және "Көңілді ноталар"бетін ашамыз.

Бір әйгілі ескі әнде айтылғандай: "бізге ән салу және өмір сүру көмектеседі". Бұл шынымен де солай, өйткені бірде-бір мереке әнсіз аяқталмайды, біз әнмен серуендейміз, ән көңіл-күйді көтереді. Ал сіз ән айтқанды ұнатасыз ба? Содан кейін келесі ән байқауы. Мен әр командаға ән айтамын, егер сіз оны тапсаңыз, сол әннен 1 өлең айта аласыз, сондықтан…

Бұл ән жас әйелде тұратын үй құстарының өзін қалай ұстағаны туралы. (Бабуси алиде өмір сүрген)
Бұл ән бейбіт жәндіктердің қайғылы тағдыры туралы. (Шегіртке шөпте отырды)

Просмотров: 2036


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст