"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім беру бөлімінің Ивановка ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Начальная школа села Ивановка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сынып сағаты:"сыпайы адам кодексі".

06.02.2023

Мақсаттар

Оқушыларға"сыпайылық" ұғымын анықтау.
Басқаларға деген көзқарасыңызды түсінуге көмектесіңіз.

САБАҚ БАРЫСЫ

1. Үй тапсырмасын талдау

Мұғалім. Сыпайылық дегеніміз не деп ойлайсыз? Сіздің ойыңызша, көп нәрсе біздің адамдармен қаншалықты сыпайы екендігімізге байланысты ма?

2. Тақырып бойынша жұмыс

Мұғалім. Мәлімдеменің мағынасын түсіндіріңіз: "шынайы сыпайылық-адамдарға деген мейірімділік".
- Сыпайылық білімге байланысты ма?
- Сыпайы адам кімді жақсы көреді-өзін немесе басқаларды?

Сыпайылық-мәдениетті адамның маңызды қасиеттерінің бірі. Сыпайы қарым-қатынас дағдылары болмаса, айналаңыздағыларға жақсы әсер ету қиын.

Сыпайылық кодексін құру

Бес минут ішінде қатысушылар мектеп оқушылары үшін сыпайылық ережелерін жасайды. Осы ережелерді бұзғандар үшін айыппұл жүйесін ойлап табуды ұсынуға болады.
Барлық ниет білдірушілер өздерінің мінез-құлық кодекстерін оқиды және оларды орындаудың орындылығын негіздейді.

Талқылауға арналған Тарих.

Балалар дәптерді 2 бөлікке бөледі: 1 бөлімде олар сыпайы әрекеттер мен сөздерді жазады, ал 2 бөлімде –келесі әңгімедегі кейіпкердің мінез-құлқындағы қателіктер.

Таңертең ерте анасы ұлы Сашаны (немесе қызы Светаны) оятуға келді. Ол балабақшаға, ал анасы жұмысқа жиналуы керек еді.

"Қайырлы таң, балам! Тұрыңыз, бетіңізді жуыңыз", - деді анам. Бірақ Саша: "мен тұрмаймын! Мен ұйықтағым келеді!"Ақырында, көп көндіргеннен кейін Саша төсектен тұрды. Ол дәлізден өтіп бара жатып, әжесімен кездесіп, оған " сәлем, әже!"Бақшаға барар жолда Саша өз тобындағы қызды көрді, бірақ оны байқамағандай кейіп танытты. Саша топқа кіргенде, ол балалар мен тәрбиешіге қатты дауыстап: "Сәлеметсіз бе!"Балалар ойыншық ойнап жатқанда, Катя қыз кездейсоқ қарындаш стаканына тиіп, олар құлап кетті, бірақ Саша:" мен оларды жинауға көмектесемін!"Серуенде Саша кездейсоқ досын итеріп жіберді, бірақ кешірім сұрамады. Кешке анасы келіп, киініп жатқанда, Саша жігіттермен және тәрбиешімен қатты қоштасып: "Қош бол, ертеңге дейін!»

"Түсіндіріңіз" Жаттығуы.

Анам сені көршіңе қант алуға жіберді. Сіз мұны қалай жасайсыз?
Бейтаныс адам сізден ең жақын дәріханаға қалай бару керектігін сұрайды. Сіз оған жолды қалай түсіндіресіз?
Сіз жолдастарыңызды туған күніне шақырғыңыз келеді. Сіз мұны қалай жасайсыз?
егер сіз өзіңіздің үйіңізге жолдастарыңызды шақырсаңыз, ал анаңыз сізге маңызды тапсырманы орындауға мүмкіндік берді. Сіз қалай әрекет етесіз?
Әдеби шығармаларды оқу және талқылау.

А) Самуил Маршак-егер сіз сыпайы болсаңыз

 

 

Егер сіз

Сыпайы

Және ар-ұжданға

Саңырау емес,

Сіз орынсыз

Наразылық жоқ

Беріңіз

Кемпірге.

 

Егер сіз

Сыпайы

Көру үшін емес, душта,

The троллейбус

Сіз көмектесесіз

Өрмелеу

Мүгедекке.

 

Ал егер сіз

Сыпайы,

Сабақта отыру,

Болмайды

Жолдаспен

Екі қырық сияқты жарықшақ.

 

Ал егер сіз

Сыпайы,

Көмек

Сіз анасыз

Және оған көмек ұсыныңыз

Өтініш жоқ -

Яғни, өздері.

 

Ал егер сіз

Сыпайы,

Содан кейін апаймен сөйлескенде,

Және атасымен,

Және әжесімен

Сіз олардың сөзін бөле алмайсыз.

 

Ал егер сіз

Сыпайы,

Онда сізге, жолдас, керек

Әрқашан кешікпей

Отрядты жинауға барыңыз,

 

Жұмсамаңыз

Жолдастарға,

Алдын ала келгендерге,

Жиналысқа минуттар,

Күту уақыты!

 

Егер сіз сыпайы болсаңыз,

Содан кейін сіз кітапханадасыз

Некрасов пен Гоголь

Мәңгілікке емес.

 

Ал егер сіз

Сыпайы,

Сіз кітапты қайтарасыз

Таза, майланбаған

Және жалпы түптеу.

 

Ал егер сіз

Сыпайы, -

Әлсіз адамға,

Сіз қорғаушы боласыз,

Күштілердің алдында ұялмаңыз.

 

---

 

Мен бір баланы білдім.

Ол маңызды күтушімен бірге жүрді.

Ол жұқа берді

Бала

Тәрбие.

 

Сыпайы болды

Бұл бала

Және, дұрыс, өте жақсы:

Кішілерден алып кету

Доп,

Ол оларға алғыс айтты,

"Рахмет!"- деді.

 

Жоқ, егер сіз

Сыпайы,

Онда сіз алғыс айтасыз,

Бірақ доп

Балада

Сұраныс жоқ

Қабылдамаңыз!

 

Б) Сергей Михалков
БІР РИФМА

 

Трамвай жүрді оныншы нөмір

Таблоидтық сақина бойынша.

Ол отырды және тұрды

Жүз он бес адам.

 

Адамдар кіреді және шығады,

Алға жылжу.

Пионер Николайға

Өте жақсы жүру.

 

Ол ең жақсы жерде отырады -

Терезенің жанында.

Оның қолында коньки бар:

Ол мұз айдынына жиналды.

 

Кенеттен бесінші аялдамада,

Мүкке сүйену,

Әжесі кәрі взлезает

The толып жатқан вагон.

 

Адамдар кіреді және шығады,

Алға жылжу.

Николай скучно отырады,

Әже қасында тұр.

 

Міне вагон тоқтады

Мұз айдынының жанында,

Және осы вагоннан

Пионер шығады.

 

Бос орынға

Менің әжем отырғысы келді,

Артқа қарауға уақыт болмады -

Орын басқа жерде орналасқан.

 

Пионер Валентинге

Өте жақсы жүру,

Ол ең жақсы жерде отырады,

Мұз айдынынан оралады.

 

Адамдар кіреді және шығады,

Алға жылжу.

Валентин скучно отырады,

Әже қасында тұр.

 

Бұл жағдай кемпір туралы

Әрі қарай жалғастыруға болады,

Бірақ рифмаға айтайық:

- Кәрілікті құрметтеу керек!

 

 

Бір минуттық релаксация.

Релаксация "Жұдырықшалар". Мақсаты: қол бұлшықеттерінің тыныштық пен релаксация қалпын игеру және бекіту. И. п. - орындықта отыру. Инст руктор: "саусақтарыңызды жұдырығыңызға мықтап қысыңыз. Поло қолдары тізеңізде өмір сүріңіз. Оларды қатты-қатты қысыңыз, сонда сүйек ақ болады. Қолдар шаршады. Қолдар босаңсыды. Біз демаламыз. Kis ti қолдары жылыды. Оңай, жақсы болды. Мен сияқты тыңдап, жасаймыз. Тыныс алу-кідірту, дем шығару-кідірту!

Тізедегі қолдар,

Жұдырықшалар қысылған,

Қатты, кернеумен

Саусақтар басылған (саусақтарды қысыңыз).

Біз саусақтарымызды қатты қысамыз —

Біз босатамыз, ашамыз.

Босаңсыған щетканы көтеру және түсіру оңай.

Қыздар мен ұлдарды біліңіз,

Саусақтарымыз демалады".

Бұл жаттығу 3 рет қайталанады..

"Әңгімені жалғастыр" жаттығуы.

Мұғалім шағын әңгіме бастайды, ал балалар оны кезекпен жалғастырады:

- Бірде Вова жолдасына баруды шешті. Үйде ересектер болған жоқ. Алидің үйінен кетіп бара жатып (ол ұқыпты көрініп тұрғанын көрді, киімін ретке келтірді, анасына хат жазды – ол қайда барды және қашан келді).

Вова Витаға келді. Есікті анасы ашты. Вова Али Витинаға анам біраз уақыттан кейін ұлдарды шай ішуге шақырды. Витя үстелге отырды және …

 

Әрқайсысы үшін жылы сөздер

Қатысушылар барлығына жақсы нәрсе айтуға шақырылады. Алдымен ниет білдірушілер шығады, бірақ жаттығу барлық қатысушыларға пайдалы.

 

3. Сабақты талдау

Психолог талқылау үшін сұрақтар қояды:
- Неліктен жасөспірімдер компанияларында сыпайы болу және бір-біріне жылы сөздер айту әдеттегідей емес?
- Бір-біріне жылы сөздер айту қиын ба?
Мұғалім. "Егер бір-екі жылы сөз адамды бақытты ете алатын болса, онда сіз одан бас тарту үшін зұлым болуыңыз керек" деген сөзді жазыңыз (Томас Пан — американдық ағартушы, философ).

Топтарда жұмыс істеу.

Сіз жиі (және кіммен) сыпайы екеніңізді талдаңыз? Сіздің таныстарыңыздың арасында шынайы сыпайы адамдар көп пе?

Қорытынды: сыпайы адам туылмайды, бірақ айналады. Сізден өзіңізді бақылай білу, әртүрлі жағдайларда өзін қалай ұстау керектігін түсіну, ересектер мен жолдастар ескерту жасаса, ренжімеу және жаман мінез-құлықты түзетуге тырысу қажет.

Просмотров: 786


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст