"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім беру бөлімінің Ивановка ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Начальная школа села Ивановка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қарттар күніне арналған сынып сағаты.

05.10.2021

Қарттар күніне арналған сынып сағаты.

"Игі істер жасауға асығыңыз"

"Ең жақсы рахат, өмірдің ең жоғары қуанышы-жақын адамдарға қажетті сезіну. Қабылдаудан гөрі беру жағымды екенін біліңіз...".

А. М. Горький.

Мақсаты: игі және ізгілікті іс-әрекеттер жасауға уәждемені қалыптастыруға ықпал ету.

Міндеттері:

Оқушыларды қарт адамдарға құрмет, көңіл, жанашырлық, жауапкершілік, сезімталдық сезімдерін тәрбиелеу.

Оқушылардың Адамгершілік мәдениетін, өз ата-әжелеріне құрметпен қарауды, оларды еске алуды, өзара түсіністік пен төзімділікті тәрбиелеу.

Құрал-жабдықтар: мультимедиялық проектор, экран, презентация, қанатты өрнектері бар түрлі-түсті парақшалар, мақал-мәтелдері бар карталар.

Безендіру: тақтада "жақсы" және "мейірімділік"сөздері бар.

Өткізу түрі: қарым-қатынас сағаты.

Қолданылатын технологиялар: топтарда жұмыс.

 


Іс-шара барысы:

 


"Жақсы" және "мейірімділік".

Мұғалімі:

- Бүгін біз сынып сағатында кім туралы сөйлесеміз деп ойлайсыз?

- Қарт адамдар туралы.

- Бұл тақырып кездейсоқ таңдалған жоқ: 1 қазанда Халықаралық қарттар күні атап өтіледі.

Бұл туралы шешімді БҰҰ Бас Ассамблеясы 1990 жылы, ал Ресей Федерациясында 1992 жылы қабылдады. Енді жыл сайын, күздің алтын мезгілінде біз барлық күш-жігері мен білімін өз халқына арнаған, денсаулығы мен жастығын жас ұрпаққа берген адамдарды құрметтейміз.
- Біз қарттарға жасаған барлық істері үшін алғыс айтамыз, ал көбісі қоғам үшін, Отандастар үшін жұмысын жалғастыруда.

- Қарттар күні - таза және жарқын мереке, қарт ата-аналар, ата-әжелер мерекесі, біз оларға өз махаббатымызды, құрметіміз бен ризашылығымызды беретін күн.

- Қарттар күні аясында тегін концерттер, қайырымдылық спектакльдері, киносеанстар, демалыс кештері, көркемөнерпаздар конкурстары және қарттар арасында спорттық жарыстар өткізіледі.

Мұғалім: біз осы іс-шараға бүгінгі сынып сағатын арнаймыз.

Біз "жақсы" және "мейірімділік"сияқты ұғымдар туралы сөйлесетін боламыз. Бұл ұғымдар нені білдіреді деп ойлайсыз?

"Жақсы" - бұл барлық жақсы, жағымды, ол бақыт, әл-ауқат, пайда әкеледі.

Тапсырма: үстелде жақсылық туралы мақал-мәтелдер бар карталар бар, дұрыс мақал-мәтелдер жинаңыз.

 


Мейірімділік жоқ, біз тым көп болдық,
Мейірімділік болмаса, біз қараңғы болар едік...
Тек мейірімділікпен жүрекке орын жетеді,
Сүю және есте сақтау бәрібір...

Тек мейірімділікпен олар жанашырлыққа қабілетті,
Және мейірімділік ғасырларға қызмет етуге дайын,
Және "жасау" сияқты болу үшін,
Мейірімді жүрекпен өмір сүру керек!

 


- Сіз қалай ойлайсыз, мейірімділік деген не?

Тапсырма: үстелде тұжырымдаманы анықтайтын карталар бар, таңдаңыз – "Мейірімділік" - бұл: (оған мұқтаж адамға көмектесуге дайын болу).

Бұл әлемдегі әрбір адам түсінуге тырысады,
Нәзіктік, жылулық және жанашырлық.
Бірақ, біреу сирек сезінеді,
Бұл Жаратқан Ие бездушья кешірмейді.

Біз әрқашан жақсы көргіміз келеді.
Нәзіктікпен, сондықтан олар қолында киіледі.
Неге өзіміз бермейміз
Біз әрқашан басқалардан не күтеміз?

Тек анық түсінетін адам дұрыс:
Күшті бақыт жоқ.
Жан жылуымен бөліс
Әлем онымен бөліседі. Н. Губская

 


II. Үлкендерді құрметтеу дәстүрі.
Мұғалім: сіз үлкендерді құрметтеу дәстүрі алыс өткеннен бастау алатынын білдіңіз бе?
- Киелі кітапта ақсақалдарды құрметтеу керек, содан кейін сіз ұзақ бақытты өмір сүре аласыз.
Орыс шаруалар, прививая детям любовь к отчизне тәрбиелей отырып, олардың батырлық ерліктері, ата-бабаларымыздың тырысты, сондай-ақ, көрсету атындағы сүюге, махаббаттан басталады, ата-аналары мен көріністері құрметтеу адамдарға бойынша аға жасы. Славяндар әке мен ананың қадірін адамның басты қасиеті деп санады.

Оқушы: шаруа этикасы бойынша, жасөспірімдер талап етуі керек, тек ата-аналар ғана емес, сонымен бірге барлық жасы үлкен адамдар да құрметке лайық болды. Сонымен қатар, жасөспірімдер өздерінің қамқорлығына, құрметіне және құрметіне лайықты немесе лайықты емес екенін өздері шешпеуі керек еді. Славяндардың пікірінше, үлкендер өздерін құрметтеуді талап етеді, өйткені олар ұзақ, қиын өмір сүрді және адамдар үшін көп жұмыс жасады.
III. Біздің қоғамдағы қарт адам.
Мұғалім: біздің қоғамдағы қарт адамдарға деген көзқарас қандай?

Қарттарға қарсы заңсыз әрекеттерді тек жасөспірімдер ғана емес, ересектер де жасайды.

Оқиға Украинада, Сумы қаласында болды. Полицияның аудандық бөліміне 74 жастағы зейнеткер жүгінді, ол үйінен ақша жоғалып кеткенін айтты. Ер адам кінәлілерді тауып, жазалауды өтінді.
Тәртіп сақшыларына шабуылдаушыны табу үшін екі күн қажет болды. Ол 15 жастағы Владимир болып шықты, ол өзінің жасына қарамастан, полиция қызметкерлерімен бұрыннан таныс және ұқсас қылмысы үшін соттылығы бар.
Тергеушінің кеңсесінде ол: "мен қарт адамның Белополь ауданына туыстарына баратынын білдім. Үйге есік арқылы кіріп, құлыпты сындырды. Одан 1800 гривен ұрлады. Бірақ мен тек мың жұмсадым: дискотека, темекі, алкоголь, тәттілер ... ». Қалған 800 гривен, тәртіп сақшылары тәркіленіп, атасына қайтарылды.
Және 185-бабы, ҚК-нің 3-Украина "Ұрлық" жазамен болуы мүмкін шестилетнее қорытынды. Осылайша ол өзін және туыстарын масқара етті. Сонымен қатар, ол "қара күн" үшін бір тиыннан ақша жинаған қарт адамға айтарлықтай материалдық шығын келтірді, ал жасөспірім оны ойын-сауыққа оңай жұмсады".

Қарағанда нарастающему ағынына ұқсас ақпаратты қарсы зейнеткерлер жүргізіледі нағыз соғыс. Алаяқтар мекен-жайлары мен телефондары бар қатты мәліметтер базасын алып, қарт адамдарға қоңырау шалып, оларды қорқытып, ақша сұрайды. Алаяқтар дәрігерлердің, газшылардың, әлеуметтік қызметкерлердің, электриктердің басшылығымен. Ақылды қарттар алаяқтар үшін дәмді бөлікке айналды. Оларға қарсы қылмыстар маңызды әлеуметтік құбылысқа айналды.

Біздің әрқайсымыз қарт адамдарға құрметсіздікпен қараған, қорлайтын сөз айтқан немесе олар туралы ұмытып кеткен кезде оның қатысушысы немесе куәгері болған оқиғаны еске түсіре аламыз. Өкінішке орай, солай. Неліктен өркениетті қоғамда-басқаларға деген құрметтемеушілікті қалай жеңуге болады?
(Оқушылар ұсынылған мәселе бойынша ақпарат алмасады).

IV. Біздің қарттардың әскери өткені.
Мұғалім: сіздің ата – әжелеріңіз – соғыс ардагерлері, тыл еңбеккерлері, ал аталарыңыз бен әжелеріңіз-соғыс балалары екенін білесіздер.
Соғыс жылдарында оларға оңай болды ма? Біз соғыс батырлары, олардың ерліктері туралы көп білеміз. Бірақ бұл бүгінгі қарттардың жастары. Бірақ тылдағы адамдарға оңай болған жоқ. Майданды барлық қажеттіліктермен қамтамасыз ететін зауыттар мен фабрикаларда әйелдер, қарттар мен жасөспірімдер, 14-15 жастағы ұлдар мен қыздар жұмыс істеді. Бұл да бүгінгі қарттар.
Оқушы: жасөспірімдердің жұмыс ауысымы 12-13 сағатқа созылды және үйге баруға уақыт жұмсамау және жұмысқа кешігіп қалмау үшін түнді көбінесе зауыттарда өткізді. Соғыс уақытындағы заңдарға сәйкес 20 минутқа кешіккені үшін адам қатаң жазаланды, жасына ешқандай жеңілдіктер болған жоқ. Жас балалар көмекші цехтарда 6 сағаттан жұмыс істеді, содан кейін мектепке оқуға кетті. Жұмысшылар үшін демалыс, мереке және демалыс күндері болған жоқ. Аурухана, әдетте, өте жоғары температурада ғана берілді, ал көптеген жұмыс бөлмелері өте суық болды: отын мен отын жетіспеді. Жас жұмысшылар кейде зауыттарда тамақ алып жатқанына қалай қуанды.
Ульяновск патронының жұмысшысы есіне алады: "біріншіден, сорпа берілді, егер оны сорпа деп атауға болатын болса: 5-6 бұршақ, 2-3 дана картоп және су – бұл табақтан табуға болатын барлық нәрсе. Екіншіден, ботқа болды, бірақ Жарма тазаланбады, сондықтан ұсақ тастар мен құмдар табылды. Кейде екіншісіне қызылша немесе қалақай берілді. Үшіншіден, жұмысшылар шай және өте сирек компот алды.
Біздің қарт адамдар осы қорқынышты соғыстан аман өтіп, аман қалғандықтан құрметке лайық емес пе?

V. отбасындағы қарт адам.
Оқушы: әрқайсымыздың ата-әжелеріміз, қарт туыстарымыз және көршілеріміз бар. Қарт адам өзінің отбасына, балаларына, немерелеріне қажет екенін сезінуі керек. Жақын адамдарыңызға оларды қалай жақсы көретініңіз туралы жиі айтыңыз, оларсыз көп нәрсе жасай алмайсыз. Өткен туралы сұраңыз-қарттарға ләззат беріңіз-өйткені олар бұл туралы сөйлескенді ұнатады. Ең бастысы, 1-ші қазанда ғана емес, күн сайын қарт адамдарға мейірімді және шыдамды болыңыз, өйткені олар біздің қамқорлығымызға мұқтаж. Есіңізде болсын, біз бәріміз бір кездері қартайамыз және айналаңыздағыларға басқалар сізге қалай қараса, солай қарау керек.

Мұғалім: мейірімділік, мейірімділік, жауаптылық, жанқиярлық – сіздің тарапыңыздан сізге жақын қарт адамдар оларға мұқтаж.

Ересек балалар өздерінің ата-аналарына, ата-әжелеріне бала кезіндегі қамқорлықтары сияқты қамқорлық жасауы керек.

Сіз әлі өте жас. Жастық шақ әдемі, өйткені бұл уақытта сіз Кәрілік туралы ойламайсыз. Жастық кәріліктен Қорықпайды. Ол оны білмейді және түсінбейді. Көбіне ол оны ұнатпайды. Жастар ол ешқашан қартаймайды деп санайды, егер бұл орын алса, жақында болмайды. Мүмкін басқа өмірде. Бірақ, өкінішке орай, адам өмірі өте жылдам. Қартайған адамдардың барлығы дерлік жылдар қаншалықты тез өткенін, қанша уақыт жасағандарын және жастарына қалай өкінетіндерін айтады. Кәрілік-бұл уақытша мәселе, ол бәріне қатысты. Ерте ме, кеш пе, біздің әрқайсымыз бүгінгі қарттардың орнында болатын сәт келеді. Егер біз қарттығымыздың тыныш және жайлы болуын қаласақ, онда оны қазір құрметтеп, қарттарға мейірімді және мейірімді болу керек.

"Қаласаң, оны балалар құрметтеген сені қартайғанда, өзі таным стариков", - дейді орыс мақалы.

- Мен сіздерге қазір қарт адамдарға деген қарым-қатынасты көрсететін ережелер жиынтығын жасауды ұсынамын. Жалғастырайық:

"Қарт адамдар ... (құрмет, қамқорлық, махаббат, басқалардың назары ...)

"Ұрпақ керек ... (жәбірлеуге, унижать, төменде көрсетілген жағдайларда қайта тіркелуге, ... өз әжелер мен аталар)

Просмотров: 361


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст