"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім беру бөлімінің Ивановка ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Начальная школа села Ивановка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Мен адалдықты жақсы көремін" сынып сағаты

15.01.2025

Мақсаты: балаларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды қалыптастыру үшін жағдай жасау
Міндеттері: Білім беру: - сыбайлас жемқорлық ұғымын беру;
- балалардың адалдық, әдептілік туралы білімдерін нақтылау;
дамыту: - әдеби кейіпкерлердің жағымды және жағымсыз әрекеттерін дұрыс бағалауға үйрету
тәрбиелік: - адалдықты, шыншылдықты тәрбиелеу
Оқыту әдістері, әдістері, технологиялары: проблемалық, ақпараттық, ішінара іздеу.
Болжамды нәтиже (қалыптастырылатын құзыреттіліктер):
Коммуникативті құзыреттілік: байланыс орнату, ақпаратты мүмкіндігінше толық және дәл жеткізу, шешіміңізді негіздеу, ақпарат алмасу мүмкіндігі.
Ақпараттық құзыреттілік: ақпаратты талдау, жалпылау және қорытынды жасау мүмкіндігі.
Оқу-танымдық құзыреттілік: жекелеген объектілер арасында байланыс орната білу, үйренген білімдерін жаңа жағдайларда қолдана білу.
   Жеке өзін-өзі жетілдіру құзыреті: қиын жағдайларда өзара көмек пен қолдауды жүзеге асыра білу, өз жетістіктері мен қателіктерін талдай білу.
Жабдықтар мен материалдар: ноутбук, проектор, көк және қызыл түсті эмодзилер(шеңберлер), қағаздан кесілген алақандар, күн, доп
Сынып сағатының барысы
I. тақырыпқа кіріспе.
Мұғалім: Балалар, бүгін сынып сағатында біз бүгінгі әлемде көп көңіл бөлінетін құбылыс туралы айтатын боламыз. Сондықтан біздің сынып сағатының атауы осы құбылыспен байланысты. Бүгін біз не туралы сөйлесетінімізді білгіңіз келе ме? Содан кейін ребусты шешіңіз. Слайд 4.
                  ,,,,                          ,,                              ,,
                          
 СЕБЕТ + МҮЙІЗ + ЦИРК + МЕН = СЫБАЙЛАС ЖЕМҚОРЛЫҚ
- Дұрыс, балалар, бұл сөз - сыбайлас жемқорлық.
Айтыңызшы, сіз бұл сөзді естідіңіз бе?  Бұл сізге таныс па? (балалардың жауаптары)
Энциклопедиялық сөздікті қарап, анықтаманы оқайық..
Сыбайлас жемқорлық- (лат.corruptio-пара беру), лауазымды тұлғаның өз лауазымына байланысты құқықтарды жеке байыту мақсатында тікелей пайдалануымен байланысты процесс (шенеуніктер мен қоғамдық - саяси қайраткерлерге пара беру, пара беру және т.б.), заңнамаға және моральдық ережелерге қайшы келеді. Мұның бәрі заңмен жазаланады.
Оқушы: егер заңмен жазаланса, бұл қылмыс болып шығады ма?
Мұғалім: Иә. Көптеген Еуропа елдерінде сыбайлас жемқорлық жалпы қылмыстық құқық бұзушылыққа жатады! Бұл сөз латын тілінен аударғанда "бұзақылық, бүлдіру, тот басу"дегенді білдіреді.
Оқушы: бұл сыбайлас жемқорлық біздің мемлекетімізді бүлдіреді, жейді дегенді білдіре ме?!
 Мұғалім: барлығын бірге алып, оның не екенін түсінейік, барлық ересектер неге " сыбайлас жемқорлық өте жаман!  Бұл үшін жазаланады. Бұл заңсыз", біз әртүрлі өмірлік жағдайларда сыбайлас жемқорлықты анықтауға тырысамыз. 
- Ал сіз бұл сөзді бұрын естідіңіз бе? Жоқ? Сонда мен ертегіні айтамын, бәрі сізге түсінікті болады…
Негізгі бөлігі
1.Мұғалімнің ертегіні оқуы. 
 - Олар өмір сүрді-атасы мен әжесі болды. Және оларда ешкі болды-өте мейірімді, мейірімді. Ол шалғынға жайылып, қарттарға сүт әкелді.
 Бірде ешкі шабындықта серуендеп, орманға барды. Бұта үшін бұта, жүрді, жүрді және адасып кетті.....
      Күні, екіншісі өтеді, ешкі үйге жол таба алмайды. Ол орманда жүреді-шаршады, кенеттен Теремокты тазалықта көреді.
"Қандай жақсы. Теремкада демалуға болады", - деп ойлады ешкі.
      Тышқан терезеге қарады. Ешкі одан теремкада демалуға, күш жинауға рұқсат сұрады. 
Тышқан жауап береді: "маған 100 рубль төлеңіз, содан кейін мен оны жіберемін! "Ал ешкі: "менің ақшам бар тышқан, мен адасып қалдым, шаршадым, үйге жол таба алмаймын.... Ертегіде барлық жануарлар теремкада тегін өмір сүрді! »
Тышқан жауап береді: "бұл бұрын болған, енді мен бастықпын! Төлеңіз немесе кетіңіз! "Ешкі жылап, әрі қарай жүрді....
Мұғалім: Балалар, сізге тышқанның жауабы ұнады ма? Егер "иә"болса, көк шеңберді көтеріңіз, егер "жоқ" қызыл болса.
Балалар неге бір түсті немесе басқа түсті көтергенін түсіндіреді…
Мұғалім: тышқан біріншісінің теремокты тауып, бастық болып, тұру үшін ақша ала бастағанын пайдаланады. Ол өз позициясын пайдаланып, моральдық көзқарастарға қайшы әрекет жасайды, яғни. Орман ертегі заңын бұзады! Ол ақша төлегенше ешкіні теремокқа жібергісі келмейді.... Бұл сыбайлас жемқорлық.
 Сыбайлас жемқорлық-бұл шенеуніктің өзінің билігі мен құқықтарын заңға, яғни заңға қайшы келетін жеке пайда үшін пайдалануы. 
Тышқан заңсыз әрекет етеді.
       Енді ертегіні әрі қарай тыңдаңыз.... 
     Ешкі орманда жүреді, жылайды, жолды көрмейді. Мен тікенді бұтаға ілініп, аяғымды жарақаттадым.... аяғы ауырады. Кенеттен ол үйді көреді.... "Орман ауруханасы" жазылған. Онда медбике жұмыс істеді. Ешкі ауруханаға кіріп, түлкіден көмек сұрады. Түлкі: "маған екі тауық әкел, бірақ семірт! Сонда мен көмектесемін, емдеймін!»
   Ал ешкі: "иә, Мен саған тауықтарды қайда апарамын, мен ауылға жол бермеймін, аяғы қатты ауырады, мен жүре алмаймын", - дейді. "Онда кет! ",- деп айқайлады Түлкі ешкіні қуып жіберді. Тағы да ешкі жылап, одан әрі қарай жүрді .
Мұғалім: балалар, бұл эпизодта біз де сыбайлас жемқорлыққа тап болдық. 
Шеңберлеріңізді көтеріңіз. Сізге түлкінің мінез-құлқы ұнады ма? Шеңбер таңдауыңызды түсіндіріңіз. (балалардың жауаптары).
   Мұғалім: Иә. Түлкі тауықтарды әкелмейінше ешкіні емдегісі келмейді. Бұл да сыбайлас жемқорлық, пара. Бұл заңсыз!
       Ертегіде не болды.... 
- Ешкі әрі қарай жүріп, үлкен екі қабатты ұяны көреді. Белгіде "орман иесі – аю"деп жазылған. "Міне, маған кім көмектеседі-аю! Ол орманның қожайыны, ең бастысы, ол ормандағы тәртіпті бақылайды. ». Ешкі аюға барды, оның қайғысы туралы айтты.... Аю шағымданды аю: "мұңайма, ешкі! Мен саған көмектесемін.... Жақында ғана бізде орман сайлауы болады, сіз маған жаңа орман иесін сайлауда дауыс бересіз-содан кейін Мен бірден көмектесемін. "Эх, - деп ойлады ешкі, - және сіз пайда іздеп жүрсіз! Маған көмекші аю емес! "ал Әли ақырын кетіп қалды .
  Мұғалім: Балалар, аюдың әрекетін бағалаңыз, шеңберлерді көтеріңіз. 
Балалар өздерінің түс таңдауын және аюдың мінез-құлқына деген көзқарасын түсіндіреді.
  Мұғалім аюдың әрекеті де сыбайлас жемқорлық. Ол өзінің күші мен жағдайын өзінің пайдасы үшін пайдаланады, сайлаудағы сайлаушылардың дауыстарына пара береді.
- Ал орман тұрғындары оған тілекпен дауыс беруі үшін аю не істеуі керек? (адал, мейірімді, әділ болу, игі істерге көмектесу және т. б.)
   Мұғалім: әрі қарай тыңдаңыз… 
   Ешкі одан әрі қарай жүреді, ал қоян оған қарай ешкінің қасіреті туралы біліп, жолжелкен жапырағын тауып, ешкінің аяғындағы жараға байлап, Көктерек бұтағымен байлады. Жақсы ешкі болды. Бірге жүріңіз. Қарай Кірпі. Мен ешкінің қасіреті туралы білдім, оны орман алмасымен емдедім. Содан кейін қырық ұшып өтті, достары оған ешкі туралы айтты. Ал сиқыршы: "мен орманда барлық жолдарды білемін, артымнан жүріңіз", - дейді қырық ұшып кетті, ал достары оны алуға асықты.... Осылайша ол ешкінің ауылға атасы мен әжесіне баратын жолын көрсетті. Олар үй жануарларын көргенде қуанып, көмекшілеріне-жақсы орман жануарларына сыйлықтармен алғыс айтты. Міне, ертегінің соңы .
  Мұғалім: Балалар, қоян, кірпі және сиқырдың әрекеттеріне деген көзқарасыңызды көрсетіңіз. 
 Балалар шеңберлерді көтеріп, таңдауларын түсіндіреді, өз пікірлерін айтады.
II.Сынып сағатын қорытындылау
 Мұғалім: ертегі кейіпкерлерінің орнында қалай әрекет етер едіңіз? Тышқандар, түлкілер, аюлар және т. б?(Балалардың жауаптары.)
Мұғалім: айтыңызшы, ешкі достарына атасы мен әжесінің сыйлықтары, бұл сыбайлас жемқорлық, пара беру, пара алу немесе шын жүректен сыйлық па? Сіз қалай ойлайсыз? (балалардың жауаптары)
  - Балалар, сен бүгін өте жақсы жұмыс жасадың, демалайық. Мен ойын ойнауды ұсынамын.
"Жақсы, жаман" ойыны (дене шынықтыру минуты)
Балалар шеңберге тұрады. Мұғалім допты лақтырып, әртүрлі жағдайларды айтады. Балалар допты ұстап, жауап береді (жақсы, жаман).
- заңдарды сақтау;
- құқықтар мен міндеттерді сақтау;
- заңдарды бұзу;
- шындықты айту;
- әрқашан адал болу;
-пара алу;
- адамдарды алдау;
- сайлаушыларға пара беру;
- игі істер, істер жасау;
- ақшаны, ойыншықтарды талап ету немесе бопсалау;
- өз жұмысын адал атқару;
- ұрлау;
- адал ақша табу;

III.Қорытынды
  Бала кезінен бастап адамдар әрқашан әділ, адал болуы керек. лайықты. заңға бағынатын, мейірімді. адал жұмыс.... 
Мұғалім: бұл мінез-құлық нормалары мен ережелері. Осы ережелерді (заңдарды) бұзған адамдар арнайы органдармен жазаланады.
Балалар, есіңізде болсын – әрқашан адал болу керек, заңдарды бұзбау керек және уақыттың мұндай "ауруына" - сыбайлас жемқорлыққа қарсы болу керек.         
   "Адал Денсаулық – қуанышқа арналған жүрек"деген мақал бар.
Сіз де көптеген игі істер жасайсыз. Адал, әділ өсіңіз...Слайд 22.
V. Қорытынды
"Таза алақандар"акциясын өткізуді ұсынамын
  Алақанындағы балалар қандай адал және мейірімді істер жасағанын жазады. 
  Барлығына рахмет!
Бейнелеу өнері сабағында балаларға " сыбайлас жемқорлыққа айт-жоқ!»

Просмотров: 1451


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст