"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім беру бөлімінің Ивановка ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Начальная школа села Ивановка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Алғыс айту күніне арналған сынып сағаты.

01.03.2021

"Алғыс Айту Күні".

Мақсаты: оқушылардың қоршаған әлемге деген ризашылығы мен құрмет сезімін қалыптастыру.

Міндеттері:

оқушыларды Алғыс айту күнін мерекелеудің ерекшеліктерімен таныстыру ;

оқушылардың айналасындағы адамдарға ризашылық білдіруді қалыптастыру:

өз ойлары мен сезімдерін ашық және шынайы көрсету қабілетін дамыту ;

1.Оқушылар шеңберде тұрып, қол ұстасып, тыныш музыкамен бір-біріне жақсы қуат пен күні бойы жағымды ойлар тілейді. Содан кейін әрқайсысы өз орнына өтеді.

2. Астарлы әңгіме . Ежелгі уақытта қарапайым отбасы өмір сүрген. Отбасы бай емес еді және көптеген басқа отбасылардан ерекшеленбеді. Бірақ бұл отбасы әлемдегі ең бақытты болды . Онда ешқандай жанжал мен жанжал болған жоқ, үйлесім орнады. Бұл отбасы туралы қауесет тез арада ауданға тарады. Бірде ол туралы күшті және ұлы патша естіді.

Ол: "Мен бұл отбасының сыры неде екенін білгім келеді", - деді. Ол экипажды жабдықтауды бұйырды және осы отбасына барды. Келіп, ол осы отбасының иесіне: "сіздің отбасыңыз әлемдегі ең бақытты. Сіздің құпияңыз неде? Сіз жанжалсыз және жанжалсыз қалай өмір сүре аласыз? Мен кез-келген ақшаны төлеймін, оны маған ашыңыз!»

Отбасы иесі оған: "маған Сіздің ақшаңыз қажет емес. Сіз бізбен бірге тамақтанасыз, мен сізге осы құпияны ашамын". Сол болмақ.

Түскі ас кезінде патша отырды және үйде болған үйлесімділікке таң қалды. Түскі астан кейін патша сарайға кіріп, иесі оған байлам берді. Үйге қайтып келген соң, патша бұрған түйіншек , оқыған және таңқалып . Онда бір ғана сөз жазылған. (Құрмет)

Бұл жинаққа қандай сөз жазылған деп ойлайсыз?

Жанжалдар мен дау-дамайлар болмас үшін отбасыларда не билік етуі керек?

Оқушылардың жауаптарын тыңдаңыз, содан кейін құрмет-берік, мейірімді, бақытты отбасының негізі, "негізі" деген қысқаша қорытынды жасаңыз.

3. "Алғыс және Құрмет әлемінде" топтармен жұмыс . Сынып 4 топқа бөлінеді. Әр топ алады ватман мен фломастерлер. Жеребе арқылы топтар тапсырмалар алады. Кластерді талқылау және дайындау үшін 10 минут беріледі.

Талқылау тақырыптары:

Мені кім және не үшін құрметтей алады? (бірінші топ үшін)

Мен кімді және не үшін құрметтеймін және алғыс айтамын? (екінші топ үшін)

Табиғатқа не үшін алғыс айта аламыз және ол бізге? (үшінші топ үшін)

Бұл әлемге не үшін алғыс айта аламыз?(төртінші топ үшін)

Төрт топтың әрқайсысының өкілдері тақтаға шығып, өз кластерін ұсынады. Басқа топтар мұқият тыңдайды , содан кейін сұрақтар қояды. Барлық оқушылар сөз сөйлегеннен кейін психолог жаттығу бойынша қорытынды жасайды.

4. Алғыс хаттар. Ең қымбат адамға алғыс хат жазыңыз, түрлі-түсті конвертке салыңыз және оны сол адамға тапсырыңыз (түрлі-түсті қағаздан жасалған шағын конверттер алдын-ала дайындалуы керек ). Үйде сіз басқа хаттар жазып, барлық жақындарыңызға жібере аласыз.

5. Аяқтау айналысу. Балалар, бүгінгі сабақ Сізге қандай сезімдер мен эмоциялар әкелді? Сізге не пайдалы болды? (балалардың жауаптарын тыңдаңыз)сабаққа қысқаша қорытынды жасаңыз. Содан кейін студенттерге парақшаларға басылған растамаларды ұсыныңыз. Барлық қатысушыларға таратып, бірге дауыстап айтыңыз.

Ризамын болса. Мен күн сайын дамып, өсіп келемін.

Мен бүгін айналамдағы махаббат пен қуаныш үшін шын жүректен ризамын. Күн сайын мен барлық жағынан жақсарып, жақсарамын. Рахмет.

Мен бәріне және барлығына деген сүйіспеншілік пен ризашылықты сезінемін – бүгін және әрқашан.

Просмотров: 188


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст