"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім беру бөлімінің Ивановка ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Начальная школа села Ивановка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Адал азамат-адал еңбек-адал өркендеу" сынып сағаты

04.11.2024

Мақсаты: адамның адамгершілік қасиеттерін қалыптастыру; шындық пен адалдық өтірік пен адалдықтың мағынасына қарама - қарсы сөздер екенін түсіндіру, балалардың даралығы мен субъективтілігін, шығармашылық және коммуникативті қабілеттерін дамыту, өмірлік тәжірибені байыту.
                   Сынып сағатының барысы
I. ұйымдастырушылық сәт. Оқу іс - әрекетіне эмоционалды-психологиялық көңіл-күй.
Қайырлы күн, балалар! Сізді тағы бір сынып сағатында қарсы алғаныма қуаныштымын.                                                                                                                           Тұрайық және айтайық:
"Сәлеметсіз бе!"қолдарымен (шеңбер бойымен сәлемдесу).
Айталық:
 "Сәлеметсіз бе!"көзбен (шеңбер бойымен бір-біріне басын изеді).
Айталық:

 "Сәлеметсіз бе!"біз аузымызбен қуанышпен айналамыз.

- Жарайсыңдар, балалар! Сіз тағы алты айға толғаныңыз үшін одан да қуанышты болады, және сіз кез-келген тақырып бойынша өте маңызды әңгімелер жүргізе аласыз. Енді хормен айтайық біздің сынып сағатының ұраны:
Балалар, айтыңызшы, сіз сынып сағаттарынан не үйрендіңіз?  (Балалардың жауаптары).
II. Мақсатты орнату және тақырыпты анықтау.
 Балалар, бүгінгі сынып сағатының тақырыбын анықтамас бұрын-тақтаға жазылған сөздерді оқып шығыңыз. Оларға антонимдерді таңдаңыз:

  өтірік - ..........                    адалдық - ..........

- Бүгін сынып сағатында біз сіздермен адамның адалдығы мен шыншылдығы туралы сөйлесетін боламыз.(№2 слайд, сынып сағатының тақырыбы)

Осы әңгімеге дайындалу барысында мен сауалнама жүргіздім.

Бірінші сұрақ: адал адам болу деген нені білдіреді?

Негізінде, сіз адал адам – алдамайтын, өтірік айтпайтын адам деп жаздыңыз.

Екінші сұрақ: Мен әрқашан шыншылмын ба? Сіздердің кейбіреулеріңіз әрқашан адал бола бермейтіндігіңізді шынайы түрде жаздыңыз ба? Шынайы жауаптар үшін рахмет.

Үшінші сұрақ: біреу өтірік айтқан кезде мен қандай сезімде боламын? Өмірінде кем дегенде бір рет біреуді алдаған адам ұялғанын жазды.

Төртінші сұрақ: біреу мені алдаған кезде мен қандай сезімде боламын? Бұл сізді ренжіткен және ренжіткен болып шығады.

Бесінші сұрақ: сіз осы тақырып бойынша сөйлескіңіз келе ме? Көпшілігі оң жауап берді.

Сауалнама нәтижелері бойынша мен адалдық тақырыбы Сізге қызықты екенін түсіндім, ол сізді қызықтырады. Сондықтан, Менің сабағым барысында сіз бен біз басты сұраққа жауап бергенімізді қалаймын: неге адам адал болады? (№2 слайд, мен сынып сағаты тақырыбында көрсетемін)

Біз әлем әділеттілік пен шындықты сақтайды деп жиі айтамыз.

Адалдық пен шыншылдық - "құрмет" сөзіне өте жақын сөздер.

Адалдық пен шыншылдық дегеніміз не? "Сондықтан адал емес!"- "Жоқ, шынымды айтсам!». Мүмкін, бәрімізде ненің адал, ненің адал остігі туралы нақты түсінік бар шығар. Адалдық деген не деп ойлайсыз? Сіз түсіндіргендей, үйде Сіз бұл туралы ойлануыңыз керек еді, сөздікте тапқан анықтаманы оқуға болады (балалар түсіндіреді)

Адалдық-адал мінез-құлық, біреуге немесе бір нәрсеге адал болу. Адалдық-бұл міндетке және оның сенімдеріне адалдықпен, тапсырылған іске адалдықпен қарау қабілетімен көрінетін жеке тұлғаның адамгершілік қасиеті.

Шындық-сөйлеуге, шындықты айтуға бейімділік. Шындық-бұл адамның сөздері оның ойларына, сезімдеріне сәйкес келетіндігімен және бизнеске қайшы келмейтіндігімен көрінетін жағымды моральдық қасиет. Басқаша айтқанда: (4-слайд адалдық-бұл істің берілген уәделерге сәйкестігі.

Шындық-бұл сөздердің істерге сәйкестігі.

Балалар, біздің сынып сағатының эпиграфы-әйгілі философтардың сөздері. Эпиграфты оқыңыз (№1 слайд) Бұл сөздер не туралы, сіз оларды қалай түсінесіз?

Адалдық - бұл шындықтың қарапайым көрінісі С. Смайлс

Басқаларға өтірік айтпау үшін, кем дегенде, шыншыл болыңыз. Ф. Бэкон

 Тапсырма 1.

Оқиғаны тыңдаңыз, содан кейін естігеніңіз туралы өз ойларыңыз бен сезімдеріңізбен бөлісіңіз.

"Бір сыныпта екі бала дос болды. Олар барлық жерде бірге болды. Барлығы оларды нағыз дос деп санады. Витя жақсы оқыды, ал ген сәл нашар, әсіресе математикадан. Генаның ұзақ уақыт бойы анасы ауырған және ол оны ренжітпеуге тырысты. Осы уақытта математика бойынша Бақылау болды. Мұғалім сыныпқа кіріп, тапсырмаларды тақтаға жазып, балалар жұмыс істей бастады. Витя тез жұмыс істеді және Генаның бұл мәселені шешпегенін көріп, қағазға жазып, оны тастап кетті. Гена алдау парағын көрді, оны тез көтерді, оқыды - барлық тапсырма шешілді ....»

    Балалар, бұдан кейін не болады деп ойлайсыңдар? Ол ұйықтайды ма, жоқ па?

 (балалардың пікірлерін тыңдап, оқиғаны оқуды жалғастырамын)

Біз оқуды жалғастырамыз және Геннің қалай болғанын білеміз.

"Ұзақ уақыт бойы Гена қалай әрекет ету керектігін білмеді, бірақ науқас ана туралы ой оның ар-ұжданын жеңді. Ол жұмыстан шығып, дәптерін тапсырды. Күні бойы Генаның көңіл-күйі нашар болды, анасы байқады, бірақ Ұлы ештеңе айтпады. Келесі күн келді. Мұғалім бағаларды жариялай бастады. Ол жұмысты жақсы жазған балаларды мақтады, әсіресе Генаға риза болды: "Сіз мені қатты қуанттыңыз, Гена", - деді мұғалім оған дәптер берді. Гена дәптер алды, бірақ мұғалімнің көзіне қарай алмады, ол ұялды. Ал көрші партада Катя тыныш жылады, ол бақылау үшін "2"алды. Сабақ аяқталды, Гена кенеттен орнынан тұрып, мұғалімге барып: "Ольга Николаевна, маған "2" қойыңыз, бесеуі менің бағам емес, мен жұмысты есептен шығардым",-деді. Мұғалім: "шындық үшін рахмет, Гена, бәрін түсінгеніңіз өте жақсы", - деді. Ол "2" бағасын түзетті, ал Гена дәптерді екі емес, беске ие болғандай алып жүрді.

Талқылауға арналған сұрақтар:

 1.Әрекет туралы не айта аласыз гендер, ол алдауды мойындау арқылы дұрыс жасады ма?

2.Оған өз ісін мойындау оңай болды ма? Неліктен?

 3.Ол қандай қасиеттерді көрсетті? (батылдық, батылдық, адалдық)

4.Мұндай жағдайда сіз қалай әрекет етер едіңіз?

(Мен тақтада әрпі бар Күн шеңбері-мен сәулелерді қасиеттермен қосамын)

Мен әрқайсымыз, адал адам қандай қасиеттерге ие болуы керек екенін анықтайық? Ген туралы айтқанда, біз қазір қандай қасиеттерді атадық?

(өзін-өзі құрметтеу, батылдық, тақтаға сәулелер астында жазу)

2-тапсырма.Топтарда жұмыс істеу

 Балалар, енді қатарлар бойынша топтарға бірігіңіздер. Әр қатар тапсырма алады: жағдайды талдау.

1-топ: үйде ата-анаңыз бағалайтын әдемі ваза бар екенін елестетіп көріңіз, бірақ сіз оны кездейсоқ сындырып алдыңыз. Бұл жағдайда сіз қалай әрекет етесіз? Сіз мойындап, кешірім сұрағаннан кейін ата-анаңыз сізге қалай қарайды?

Кл. рук-л: иә, анам мен әкем сізге ең жақын адамдар. Олар сізді түсінеді, кешіреді, өйткені олар сізді жақсы көреді. Олар баласының адал болып өсетінін көреді (тақта шеңбері) біз адал жеке басымызды не жаза аламыз? Махаббат (жазу)

2 топ: елестетіп көріңіз. Сіздің ең жақсы досыңыз бар. Сіз оның біреуді алдағанына куә болдыңыз. Сіз не істейсіз, опциялардан таңдаңыз:

үндемеңіз;

 - жанжал;

онымен сөйлесіңіз, сонда ол енді өтірік айтпайды, әйтпесе сіз онымен дос болуды тоқтатасыз.

(егер сіз үндемейтін болсаңыз, онда сіз де досыңыз сияқты адал емес адам боласыз, шынайы дос шындықты айтуы керек) (сенім, шынайылық)жазу

3 топ: Сіз біреудің ұялы телефонын таптыңыз. Сіз оны қалай істегеніңізді жақсы көресіз бе?

(Мен "біреуді алмайды" деп жазамын)

Тапсырма3.Мақал мәтелдерді жинаңыз

 Ал келесі тапсырма "мақал жина"деп аталады. Шатастырылған сөздерден мақалды дұрыс жинау керек. (балалар интерактивті тақтада жұмыс істейді)

- Бұл мақал-мәтелдер адамдарға не үйретеді? (адал болу

Тапсырма 4. "Адал адамдар" шығармашылық тапсырмасы

         "Шындық қайда, бақыт бар"деген мақалды оқыңыз.

Мен балаларға әртүрлі мамандықтар өкілдерінің суреттері бар карталарды көрсетемін. Балалар белгілі бір кәсіптердің өкілдері әрқашан шындықты жасаса, адамдарға бақытты болуға қалай көмектесетінін айтуы керек. Мысалы: адал аспаз тек ең жаңа өнімдерден тамақ дайындайды; адал дәрігер науқастарға ең жақсы дәрі-дәрмектерді береді және т. б. (2-қосымша)

III. Қорытынды бөлім

 Балалар, сіздер ойлағандай, біз қойылған сұраққа жауап таптық: неге адам адал болады?

-Егер біз шыншыл болсақ, онда (шеңбер) бізге сенеді, сенеді, құрметтейді, сүйеді, біз ешқашан біреуді қабылдамаймыз, бізде батылдық, тура, біз шыншыл және шыншылбыз.

- Ал бүгін біздің қоғамға, елімізге адал адамдар керек пе? (иә, бұл өте қажет, бұл туралы Біздің президент В. В. Путин жиі айтады, бұл елге адал, лайықты адамдар өте қажет) - адалдық-бұл шындыққа байланысты мінездің сапасы. Адал адамдар өз сөздерінде де, істерінде де шыншыл. Олар әлемді жақсырақ, таза етеді.

IV. Рефлексия

(интерактивті тақта)тақтада Ұлы адамдардың дана сөздері жазылған. Оларды оқып шығыңыз және осы жүректердің бірін болашақта қандай адам болғыңыз келетінін көрсететін ең жақын мәлімдемеге қойыңыз.(тізбек тақтаға шығып, жүректі өзіңізге ұнайтын сөздің жанына қояды)

"Адам болмай әділ болу мүмкін емес"

 Л. Вовенарг.

"Мейірімді болу қиын емес: әділ болу қиын"

 В. Гюго.

         "Егер сіз өтірік айтқаныңызды білсеңіз, үндемеу ешқашан кеш емес"

         А. Дюма (ұлы).

         Мен"қымбатты жақсылық" әнін орындауды ұсынамын

V. Қорытынды

Кл. рук-л: өмірде әртүрлі жолдармен өмір сүруге болады.

 Қайғыда сіз қуанышта бола аласыз.

 Уақытында және уақытында бар

Уақытында жағымсыз нәрселер жасаңыз.

 Сіз мұны жасай аласыз: таң атқанда тұрыңыз

Және ғажайып туралы ойлау,

 Күйген күнді қолыңызбен алыңыз (күн)

Және оны адамдарға беріңіз! (Сергей Островский)

Адалдық, шынайылық үшін рахмет. Біздің әңгімеміз әрқайсыңызға пайдалы болды ма? Мен не туралы ойландым?

"Шындық күні" суреті

 Сәулесіз шындық күні. Сіз біреуді алдағыңыз келсе, күніңізді еске түсіріп, адал болуға тырысыңыз, Содан кейін күнге сәуле түсіріңіз. Аптаның соңында күн сәулесінен біз аптасына қанша рет шыншыл күн сізге адал болуға көмектескенін есептейміз

Біздің байланыс сағатымыз аяқталды.

Просмотров: 2159


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст