"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім беру бөлімінің Ивановка ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Начальная школа села Ивановка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Экологиялық сынып сағаты

27.02.2023

Мақсаттары: тірі және жансыз табиғат объектілерін ажырата білуге үйрету; "Экология" ғылымы туралы түсінік беру; оқушылардың ой-өрісін нақтылау және кеңейту; балалардың санасына жердегі тіршілікті сақтау үшін күннің, ауаның, судың маңыздылығы туралы ой жеткізу; табиғатты қорғауға және қорғауға деген ұмтылысты тәрбиелеу; балаларды түрлер мен принциптер мысалында салауатты өмір салтын ұстануға үйрету адам ағзасын қатайту; түзету жұмыстарының түрлерін жүргізу: тірі және жансыз табиғат объектілерін жіктеу, ұсақ моториканы, қиялды, зейінді, ойлауды, есте сақтауды, қабылдауды дамыту.
Тапсырмалар:
* табиғаттағы өз іс-әрекеттері мен басқалардың іс-әрекеттерін бағалауға үйрету;
* танымдық, шығармашылық және коммуникативтік қабілеттерін дамыту;
* табиғатқа және оның тұрғындарына қамқорлық жасау әдетін тәрбиелеу;
* балаларда сақтау қажеттілігі туралы түсінік қалыптастыру
қоршаған табиғат;
* туған табиғаттың сұлулығын көру қабілетін қалыптастыру.
1. . Психологиялық көзқарас.
- Балалар, бір-біріне қарап, күлімсіреп, бір-біріне күлкі сыйла.
- Артқа қараңыз, қонақтарымызды күлімсіреп қарсы алыңыз.
II. Сынып сағатының мақсатын қою.
1. Біз орманды жылдың кез келген уақытында жақсы көреміз.
Біз өзендердің баяу сөйлегенін естиміз.
Мұның бәрі табиғат деп аталады.
Оны әрдайым қорғайық!
Күн сәулесінің түймедақ шалғындарында
Әлемде өмір сүретіндер.
Мұның бәрі табиғат деп аталады,
Табиғатпен дос болайық.
Олар ұшады, сілтемелер, аспаннан жаңбыр жауады,
Тұман пайда болған кезде түтін шығады.
Мұның бәрі табиғат деп аталады.
Жүректерді оған берейік.
Қоштасу вальсі желмен билейді жаз.
Кешкі жұлдыз терезеде дірілдейді.
Мұның бәрі табиғат деп аталады,
Оны әрқашан жақсы көрейік!
-
2. Қараңыз!
Айналада не бар?
Аспан ашық көк,
Күн жарқырайды алтын,
Жел жапырақтармен ойнайды,
Аспандағы бұлт жүзіп жүр.
Өріс, өзен және шөп,
Таулар, ауа және жапырақтар,
Құстар, аңдар мен ормандар,
Найзағай, тұман және шық,
Адам және жыл мезгілі-
Мұның бәрі-табиғат!
- Иә, табиғат әлемі керемет және жұмбақ. Бұл сұлулықтың бәрі әрқашан болуы үшін: біз табиғатқа қарыздармыз... (қорғау және қорғау). Табиғатты қорғау үшін оны қорғау керек... (махаббат). Оны жақсы көру үшін... (білу). Табиғат туралы көп нәрсені білу үшін үйрену керек, яғни "табиғаттағы мінез-құлықтың экологиялық ережелерін"білу керек.
Бүгін біз географиялық картада жоқ елмен танысамыз. Дегенмен, ол бар-ол біздің айналамызда. Бұл ел "Экология"деп аталады

3. Негізгі бөлігі.
Мұғалім. Біз "Экология" елі бойынша пойызбен саяхатқа шығамыз. Экологияның не екенін білейік.
Экология-тіршілік ету, тұру туралы ғылым. Ол өсімдіктердің, жануарлардың және адамның қарым-қатынасын зерттейді. Жақында экология өсімдіктерді, жануарларды, яғни жердегі тіршілікті сақтаумен айналысады. Ол бізді қоршаған әлемге ұқыпты қарауға үйретеді.
Тақтаға қараңыз. Осы әдемі вагондарда сіз бен біз саяхаттаймыз.
- Бәрі дайын ба? Саяхатқа шығуға бола ма? (Жоқ.)
Неліктен? (Вагондар бар, бірақ вагондарды тартатын тепловоз жоқ.)
- Сіз қандай бақылаушысыз! Егер нөмірлеу бірінші вагоннан болса, паровозды қай жаққа бекіту керек?
- Пойыз қайда тоқтайды? (Станцияларда.)
- Оқыңыз, біз қандай маршрутпен жүреміз, қай станцияларда тоқтаймыз және осы станциялардың атаулары бізге не айтады?
(Табиғи — табиғат туралы. Күн — күн туралы,
Әуе-ауа туралы, Бұлақ-су туралы, ертегі-ертегілер туралы,
Үнемшіл - үнемділік туралы.)
- Ал ол қалай сигнал береді? (Балалар сигналдың қалай берілетінін көрсетеді, "ту-ту, ту-у-у"деп Айтады.)
- Кеттік! Көңілді болу үшін біз "Көңілді саяхатшылар" әнін айтамыз (музалар. М. Старокадомский, ел. С. Михалкова).

"Табиғи" Станциясы.
Мұғалім. Біз "табиғи" станциясына келдік.
- Табиғат дегеніміз не? (Табиғат-бұл бізді қоршап тұрған нәрсе, бірақ адам қолымен жасалмайды.)
"Табиғат - Табиғат емес" ойынын өткізейік. Мен сөздерді атаймын, сіз мұқият тыңдайсыз, егер табиғат болса-қол шапалақтаңыз, егер табиғат болмаса-шапалақтамаңыз: түймедақ, теледидар, шөп, жел, мектеп, үстел, өзен, балық, ұшақ, кесіртке, теңіз, кірпіш және т. б.
- Табиғат қандай? (Тірі және жансыз.)
- Тірі табиғат дегеніміз не? (Бұл өсіп келе жатқан, тыныс алатын және
өз түрін шығарады.)
- Жансыз табиғат дегеніміз не? (Жансыз табиғат өспейді, дем алмайды, өз түрін шығармайды.)
- Суреттерге қараңыз, мұнда не көргеніңізді атаңыз;
- Бұл заттар қандай табиғатқа жатады. Жансыз табиғаттың суреттерін атаңыз. (Күн, аспан, бұлттар, су, тас, жел.)
- Жабайы табиғаттың суреттерін атаңыз.
(Құс, қарағай, көбелек, гүл, ит, Көгершін.)
Біз осы аялдамадағы тапсырманы жақсы орындадық, әрі қарай "көк вагон" әнін орындаймыз (муз. В. Шаинский, сл. Э. Успенский).
1. "Солнечная" Станциясы.
Мұғалім. Пойыз станцияға келеді. Біз оның атын оқимыз. (Күн.)
- Балалар, күн деген не? (Күн-Жерге ең жақын жұлдыз.)
- Ал сіздің ойыңызша, күн мөлшері бойынша жерден үлкен немесе кіші ме?
(Күн жерден бірнеше есе үлкен.)
- Күннің пішіні қандай? (Доп пішіні.)
- Біз күнсіз өмір сүре аламыз ба? К.Чуковскийдің "ұрланған күн"Ертегісін тыңдаңыз. (Оқиды.)
- Неліктен барлық жануарлар жылап, жылады? (Күнсіз біз өмір сүре алмаймыз, өйткені ол бізге жарық, жылу береді.)
- Ал егер күннің бет-әлпеті бар деп ойласақ, онда ол қандай болады? Екі суреттен күнге сәйкес келетінін таңдаңыз.

 

Күн Слайд
Енді "күн Әрқашан болсын" әнімен бірге біз әрі қарай жүреміз.
Бос слайд

IV. "Бұлақ" Станциясы.
Мұғалім. Балалар, көздеріңді жұмып, тыныш отырыңдар. Сіз бен біз қай станцияға келгеніміз туралы ойланыңыз. (Бұлақ.)
- Жер-глобус моделіне қараңыз. Онда қандай түс көбірек? (Көк.) Глобуста көк түспен су бейнеленген.
Бізде су көп пе? (Көп.) Су көп болғандықтан, сіз оны қорғай алмайсыз ба? (Жоқ, суды әрдайым қорғау керек.)
- Иә, су көп. Бірақ барлық суды адам, жануарлар, өсімдіктер өз өмірлері үшін пайдалана алмайды. Тірі тіршілік иелері үшін тек тұщы су жарамды, ал қалған су мұхиттарда, теңіздерде, тұзды. Тұщы су өте аз, жалпы су кеңістігінің 3 пайызы ғана.
Схемаға қараңыз. Қараңызшы, бұл қандай кішкентай бөлік. Оны бағалау керек, тұщы суды үнемді пайдалану керек.
Су-өте қызықты зат. Бұл үш күйде болады: қатты, сұйық, газ тәрізді.
- Қандай мұз? ( Қатты)
- Жылы мұзбен не болады? ( Ол ериді және суға айналады)
- Ал су-бұл қандай жағдай? (Сұйық)
- Әдетте шәйнекке не құйылады? Содан кейін олар не істейді? (Су құйып, қайнатыңыз.)
Егер шайнек қайнап кетсе, біз не көрдік? (Бу)
- Ал бу дегеніміз не? ( Бу-бұл өте кішкентай су тамшылары)
Су буы-оның газ тәрізді күйі.
- Суды кім бұзады? (Адам.) № 8 слайд
Өмірдің қажетті көзі-су-адамды ластайды және бұзады. Күн сайын өзендерге, көлдерге және теңіздерге бұлтты және улы ағынды сулар ағады. Кейде біз теңіз жануарларын құртатын жаңа мұнай апаттары мен қышқыл жаңбырдың қорқынышты салдары туралы білеміз. Планетаның ең қымбат ресурстарының бірі — су-біржола улануы мүмкін.
Бірақ ыстық күнде шөлді Суық бұлақ суымен қандыру қандай жақсы! Есіңізде болсын: суды қорғау керек. Сізге осы станцияда ұнады ма? "Көңілді жел"әнімен жалғастырыңыз.

V. " Әуе " Станциясы.
Мұғалім. Газдардың, су буының және шаңның қоспасынан тұратын жердің айналасындағы қабық атмосфера деп аталады. Жердің көлемімен салыстырғанда ол өте жұқа. Біздің планетамыз глобус деп елестетіп көрейік, егер бұл глобусқа шар тартылса, онда атмосфера резеңке шардың жұқа қабырғалары болып табылады. Егер сіз допты сәл қыссаңыз, ол бұзылады. Біз атмосфераны оңай бұзамыз. Озон тесіктері туралы естіген шығарсыз?
Осындай нәзік және нәзік атмосфераның маңызы өте зор. Ол мыналардан тұрады: бізді өсімдіктердің, жануарлардың және адамдардың тіршілігіне қажетті ауамен қамтамасыз етеді; Жерді және ондағы барлық тіршілікті күн радиациясының артық болуынан қорғайды; температураны реттейді және ылғалдылықты жер бетіне таратады.
Атмосфераны түтінмен, өртпен және өнеркәсіптік кәсіпорындардың улы қалдықтарымен ластау арқылы біз Жердегі тіршілікті қорғайтын және қолдайтын ең жақсы қабатты жою қаупі бар.
- Біз қандай газбен дем аламыз? (Оттегімен.)
- "Ауа" схемасына қараңыз.
- Оттегін қайдан аламыз? (Өсімдіктер бізді оттегімен қамтамасыз етеді.}
Әрі қарай жүріңіз. Осы уақытта біз жұмбақтар табамыз
Жұмбақтар
1. Алтын бұқа аспанда домалайды,
Таңертең күледі, ал күлімсіреу-сәулелер
Өте ыстық. (Күн.)
1. Түні бойы төбені кім ұрады
Иә түртеді,
Және күңкілдеп, ән айтып, ұйықтап жатыр ма? (Жаңбыр.)
1. Қол жоқ, аяғы жоқ, далада
Ән айтады және ысқырады, ағаштарды сындырады,
Жерге сүйенеді. (Жел.) /

VI. "Ертегі" Станциясы.
Мұғалім. "Кім маңызды және қажет?».
Қалай болғанда да, үш жолдас таза далада кездесті: күн, ауа және су. Олардың қайсысы маңызды және қажет екендігі туралы дау айтылды. Күн анық айтты:
- Мен ең бастысы және адамдарға керекпін. Мен оларға жарық беріп, жылуды беремін. Таза ауа қарсылық білдірді:
- Жоқ, Мен ең маңыздымын. Егер Мен болмасам, адамдар мен жануарлар тұншығып қалады.
Суық су бұғатталды:
— Келіспеуге рұқсат етіңіз, мен ең маңыздымын, өйткені менсіз адам мен жануарлар шөлдеп өледі, ал өсімдіктер ыстықтан кебеді.
Ұзақ уақыт бойы олар дауласып, төбелесіп қала жаздады. Бірақ содан кейін жылдам жел келіп оларды татуластырды:
- Сіз бекер дау тудырдыңыз. Сіз бәрімен бірге және бірге өмір сүруіңіз керек, өйткені адамдарға, жануарларға және өсімдіктерге жарық, жылу, ауа және су бірдей қажет, өйткені бәрі бір-бірімен байланысты.
Содан бері Күн, ауа және су бейбітшілік пен достықта өмір сүріп келеді.
- Ертегінің басты кейіпкерлері кім? (Күн, ауа, су және жел.)
- Дауды кім бастады? (Күн, ауа және су.)
- Ол не туралы дауласты? (Қайсысы маңызды және қажет.)
- Олардың дауларын кім шешті? (Жел.)
- Ол оларға не деді? (Жел олардың бәрі маңызды екенін айтты.)
- Неге олардың бәрі басты? (Өйткені олардың барлығы тірі заттарға қажет.)
.

Просмотров: 187


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст