"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім беру бөлімінің Ивановка ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Начальная школа села Ивановка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Оқу мектебі» жобасы

20.12.2022

Мақсаттары: балалардың ой-өрісін кеңейту; қызығушылық, эрудиция сияқты қасиеттерге оң баға беру; кітапқа, білімге құрметпен қарауға тәрбиелеу; оқуға, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге ынталандыру.
Өткізу формасы: байланыс сағаты.
Безендіру: мектеп кітапханасынан, сегізінші сынып оқушыларының үй кітапханаларынан кітаптар көрмесі.
Балалармен дайындық жұмыстары: сынып сағатына 2-3 күн қалғанда балаларды оқу шеңберін анықтау мақсатында "Ең сүйікті 10 кітап" сауалнамасын толтыруға шақыру; сауалнама нәтижелері бойынша ең белсенді оқырмандарды анықтап, "менің сүйікті кітабым" тақырыбында әңгімелер дайындауды ұсыну әңгіменің міндеті – сыныптастарын қызықтыру, оларды осы кітапты оқуға ынталандыру.
Сынып сағатының барысы
I. Кіріспе сөз"ең жақсы ақпарат жүйесі"
Сынып жетекшісі: Біз білім дәуірінде өмір сүріп жатырмыз. Бізді қоршаған ақпарат мұхиты деп айтуға болады. Саясат, ғылым, қаржы, бизнес, техника, құрылыс, ауыл шаруашылығы - өмірдің бірде-бір саласы ақпаратсыз өмір сүре алмайды. Ақпаратты іздеу, табу, сақтау, қорғау, беру, көшіру, жою. Бұл білім мұхитына батып кетпеу үшін бүкіл әлем ғалымдары ақпаратты сақтау мен іздеудің әмбебап формасын іздейді. Компьютер мамандары үнемі осы мәселе бойынша конференциялар өткізеді. Осындай конференциялардың бірінде әйгілі американдық фантаст жазушы Исаак Асимов сөз сөйледі. Ол қазірдің өзінде ең жақсы ақпарат жүйесін тапқанын мәлімдеді. Міне, ол оның қасиеттерін қалай сипаттады:
* бірінші: қол жетімділік-оны кез-келген адам, тіпті дайын емес адам да қолдана алады;
* екінші: портативтілік - оны пайдалану үшін қосымша құрылғылар қажет емес;
* үшінші: сенімділік - ақпарат онда үнемі сақталады және барлық бұзылуларға байланысты жоғалмайды.
Тыңдаушылар болжам бойынша адасып кетті: Бұл не болар еді? Содан кейін жазушы керемет кідіріске төтеп бере отырып: "сіз бұл туралы айтып отырғаныңызды түсінесіз деп үміттенемін...”. Исаак Асимовтың не айтқысы келгенін қалай ойлайсыз?
(Балалар болжам жасайды: компьютер, теледидар, радио және т. б.)
Ия, бұл ең қарапайым кітап туралы болды. Қазіргі уақытта бұл ең қолжетімді, қарапайым және сенімді ақпарат көзі.
II. Проблемалық сұрақ: "кітап өткеннің жәдігері бола ма? ”
Сынып жетекшісі: кітап сонымен қатар өте ежелгі ақпарат көзі болып табылады. Ол шамамен 2,5 мың жыл. Өткен ғасырдың басында ақпараттың жаңа көздері пайда бола бастады - кино, радио теледидар және адамдар аз оқи бастады. Бұл жерде кітап өткеннің жәдігеріне айналады және өлуге жақын деген пайғамбарлықтар пайда болды. Интернеттің пайда болуымен кітап әуесқойлары одан да аз болды, шамалы ғана-және кітап ақыры жерленеді. Бірақ... Сіздің ойыңызша, тез арада өлім кітаптарға қауіп төндіре ме? Егер жоқ болса, неге?
Балалардың шамамен жауаптары:
* Кино, радио теледидар жылдам, түсінікті ақпарат бере алады. Бірақ ғылыми білім тек кітаптар арқылы таралады.
* Кітаптар мәңгі өмір сүреді. Сіз кітап туралы ойлана аласыз, баяу оқи аласыз.
* Кітаптар-бұл сіз өзіңіз таңдаған ақпарат - қалайсыз-оқығыңыз келеді, қалайсыз-жоқ, ал теледидар ақпаратты жүктейді.
* Компьютер де кітапты алмастырмайды. Кітапты шаммен оқуға болады, ал компьютерге электр қуаты, монитор, пернетақта, тінтуір қажет.
* Егер ғалым өз жұмысын кітапқа басып шығарса, ол 1000 жылдан кейін оқылады, компьютердің ac ақпараты вирустар мен "ақаулар"салдарынан үнемі жоғалады.
• Кітапты қалтаңызға салып, қажет жерде оқуға болады.
* Заманауи PDA-ны қалтаңызға салып, қалаған жеріңізді оқи аласыз.
• Ал кенеттен оның тамағы таусылады ма? Ал азық-түлік кітаптары қажет емес.
* Қалай болғанда да, компьютер кітапты ауыстырады-олар жаңа дискілерді ойлап табады, ақпаратты сақтауды үйренеді, өлшемдерін азайтады және жаңа қуат көздерін табады. Рас, бұл жақын арада болмайды.
* Қазір аудиокітаптарды тыңдау өте сәнді. Сіз көлікке мініп, тыңдайсыз-және парақтаудың да, көзді бүлдірудің де қажеті жоқ. Жақында барлық кітаптар электронды, лазерлік дискілерде болады.
* Барлығы компьютерлермен жұмыс істеуді үйренген кезде, мүмкін олар кітап оқуды тоқтатады.
Сынып жетекшісі: олар не айтса да, кітап өмір сүрді, өмір сүреді және әлі де ұзақ өмір сүреді.
III. Кітап викторинасы
Сынып жетекшісі: кітап-бұл бала кезінен бәрі білетін пән. Кейбіреулер үшін ол жақын дос болды, ал басқалары үшін ол әлі күнге дейін жұмбақ бейтаныс болып қала береді.
Мен сізге кітаппен қаншалықты таныс екеніңізді көрсететін шағын викторина ұсынамын.
Сұрақтардың орнына мен ұсыныстар мен кеңестерді оқимын. Сіз менің не туралы айтып тұрғанымды болжауыңыз керек.
1. Кітаптың атауы, сондай-ақ тақырып, автордың аты, шыққан жылы мен орны басылған бет осылай аталады. (Тақырып, титул парағы)
2. Бірнеше жыл бұрын жарық көрген кітаптың нақты көшірмесі. (Факсимиль)
3. Баспа шығарған кітап даналарының саны. (Таралым)
4. Мұқаба мен мұқаба парағының арасында орналасқан екі қабатты қағаз парақтары. (Парақша)
5. Арабтар кітаптар үшін ойлап тапқан Материал. Бұл материал болмаса, кітаптар папирус пен пергаментке басып шығарылатын еді. (Қағаз)
6. Кітап блогының шеті, кітаптың барлық элементтері бекітілген жер: парақтар, дәке және т. б. (омыртқа)
7. Кітаптағы қателер мен қателерді түзететін қызметкер. (Түзеткіш)
8. Кітапты безендіретін және оны ластанудан қорғайтын қағазға қосымша орау. (Шаң күрте)
9. Бағалы басылымдарды қорғауға арналған картон қорап. (Іс)
10. Ескі кітаптарды жинайтын адам. (Букинист)
11. Славяндардың алғашқы қолжазба кітаптарының бірі "Остромирово Інжілі"болды. Ол қай ғасырда пайда болды? (XI ғ.)
12. XV ғасырда.Еуропада алғашқы баспа кітабы пайда болды. Оны жасаушы кім болды? (Иоганн Гутенберг)
13. 1564 жылы Иван Федоров Ресейдің алғашқы баспа кітабын шығарды. Ол қалай аталды? (Елші)
14. Алғашқы баспа кітаптары қымбат болды, таралымдары аз болды - 2-5 мың дана. Бірақ техника дамып, таралымдар өсті. Кенеттен 1814 жылы олар бір күнде бір кітаптың 10 мың данасын сатты - бұл Байронның "Корсар" өлеңі болды! Қазір басқаларға қарағанда жақсы сатылатын кітаптар қалай аталады? (Бестеллер)
Көпшілігіңіз кітаппен таныс екеніңізге, оның өмірбаяны мен құрылымын білетініңізге көз жеткізу жақсы болды.
IV. "Оқу шеңбері" тақырыбындағы интерактивті әңгіме
Сынып жетекшісі: сіз бүгінгі сынып сағатына эпиграфқа назар аудардыңыз ба? (Эпиграфты оқиды). Менің ойымша, бұл әрқайсымыздың оқу шеңберіне қатысты өте дәл және тапқыр ескерту. Көптеген оқырмандардың тұрақты қызығушылықтары бар: кейбіреулері фантастиканы жақсы көреді, басқалары детективтерді жақсы көреді, ал басқалары романтикалық романдарды жақсы көреді, ал төртіншісі классикаға қызмет етеді. Поэзия, сатира, философиялық әдебиетті сүйетіндер де бар. Бірақ О. Уайлд мәдениеттің көрсеткіші біз оқымайтын кітаптар деп санайды. Сіз мұны қалай түсінесіз?
Балалардың шамамен жауаптары:
* Тек фантастика немесе детективтерді оқитын адамдардың мәдениеті төмен, өйткені олар классиканы, байыпты әдебиетті оқымайды.
* Классиканы, философияны жақсы көретіндер-жоғары мәдениетті адамдар, олар детективтер мен ханымдар романдарына уақыт жұмсамайды.
• Жалпы, әзілдер мен әзілдерді оқымайтындар мәдениетті адамдар, ал классика мен философияны оқымайтындар мәдениетсіз.
Сынып жетекшісі: оқу шеңберін қалай қалыптастырасыз? Нені оқу керек және нені оқудың қажеті жоқ деп қалай шешесіз?
Балалардың шамамен жауаптары:
* Әдебиет сабақтарында олар кітаптардың тізімін береді-Мен оны әрең оқимын.
* Бағдарлама бойынша кітаптарды мүлдем оқымаймын. Егер олар қандай да бір кітап туралы айтса, мен оларды артта қалған деп санамау үшін оқимын.
* Мен кітапханаға келемін, "бірдеңе оқуға рұқсат етіңіз" деймін және олар маған береді.
* Мен анамның жұмыстан не әкелетінін оқимын-ол оны сағыз деп атайды және жұмыстан алшақтау үшін оқиды.
* Балалар энциклопедиясын парақтап, кітап атауларын жазып, кітапханаға келгенде маған не болғанын емес, дәл осы кітаптарды беруімді сұраймын.
Сынып жетекшісі. Оқу шеңбері адам үшін өте маңызды. Оскар Уайлдтың дәйексөзін басқа сөз тіркесімен ауыстыруға болады:"маған не оқып жатқаныңызды айтыңыз, Мен сізге кім екеніңізді айтамын".
V. балалардың "Менің сүйікті кітаптарым"тақырыбындағы әңгімелері
Сынып жетекшісі: кітап адам өмірінде шешуші рөл атқаруы мүмкін, сондықтан кейде "бұл кітап менің бүкіл өмірімді өзгертті"деп айтылады. Кітаптың әсерінен көптеген адамдар мінездерін өзгертті. Мысалы, ұлы Кеңес физигі Лев Ландаудың айтқаны осы. Ол ерте оқуды үйренді, өте қабілетті бала болды, бірақ әлсіз және әлсіз болғандықтан құрдастарының мазақтарынан зардап шекті. Ол өмір сәтсіз аяқталды және оны аяқтау керек деп шешкен кезде ол небәрі 13 жаста еді. Бірақ кенеттен А. стендалдың "қызыл және қара" романы оның қолына түсті. Бұл кітап оның өмірін түбегейлі өзгертті. Ол адамның өз тағдырының қожайыны бола алатынын түсінді.
- Мен қуандым, - деп еске алды ғалым, - мен бұл жаңалық туралы бүкіл дауыспен айқайлағым келді. Бірақ үлкен жұмыс күтіп тұрды және ол өз бетімен жұмыс істей бастады. Он үш жасар жасөспірім өз бойында ерік-жігерді дамыта бастады, есте сақтау қабілетін дамытып, мінезді тәрбиелей бастады. Бұл қажырлы еңбек-өз кемшіліктерін жою және ерік - жігерді тәрбиелеу-оның әдетіне айналды және өмір бойы жалғасты. Ғалымдардың бірі Лев Ландау туралы былай дейді: "Иә, ол өзін қалай ұстау керектігін білді. Ешнәрсе түсуге мүмкіндік бермеді. Және ол өзін бақытты ете алды, бұл сөзсіз " сіз бірдеңе жасағыңыз келетін, өзіңізді өзгерткіңіз келетін осындай кітапқа тап болдыңыз ба?
(Балалар кітаптар туралы айтады)
Балалар, сіздің сауалнамаларыңызбен танысқаннан кейін, Мен сіздердің көпшілігіңіз жүйесіз, жүйесіз оқитыныңызды түсіндім. Сізге бір таныс кітапханашының дана кеңесін бергім келеді: "барлық жақсы әдебиеттерді оқып үлгеру үшін өмір тым қысқа. Сондықтан жақсы кітаптардың ішінен тек ең жақсысын таңдап, оқып шығу керек және, әрине, қымбат уақытыңызды босқа өткізбеу керек".
VI. Қорытынды сөз "ең көп оқитын ел"

Просмотров: 539


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст