"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім беру бөлімінің Ивановка ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Начальная школа села Ивановка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сынып сағаты:"қоршаған әлемнің жай-күйі үшін жауапкершілік"

28.11.2022

Мақсаттары: экологиялық жауапкершілік туралы дұрыс түсінік алу үшін жағдай жасау, табиғатқа деген жақсы көзқарасты түсінуге және түсінуге ықпал ету.


Міндеттері: оқушылардың сөйлеуін, өз іс-әрекеттері мен сөздерін талдай білуін дамыту; күнделікті өмірде, Табиғатта экологиялық бағдарланған мінез-құлық қажеттілігі туралы түсінік қалыптастыру; табиғатқа, жануарларға жақсы қарым-қатынас, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік сезімін тәрбиелеу.

Жоспарланған нәтижелер:
Сынып сағатындағы іс-әрекеттің нәтижесінде балалар:
- "жауапкершілік", "экологиялық жауапкершілік"анықтамаларын беру;
- отбасындағы қарым-қатынастың этикалық нормаларын және туыстық дәрежесін басшылыққа алу;
- табиғаттағы мінез-құлық ережелерін жасаңыз;
- кем дегенде 5 отбасылық өсиетті атаңыз; кем дегенде 5 отбасылық қасиет;
- жеке өмірлік тәжірибеден мысалдар келтіру;
-өз көзқарасын дәлелдеу және қорғау;
- сыныптастарына сынып сағаты тақырыбы бойынша сұрақтар қою;
- өнімді және шығармашылық тапсырмаларды орындау.

Сабақ барысы

- Бүгін біз өте күрделі, бірақ қызықты сұраққа жауап табуымыз керек.

Сондықтан мен жұмысты Михаил Пришвиннің сөзімен бастағым келеді:

"Менің жас достарым! Біз табиғатымыздың иесіміз және ол біз үшін өмірдің үлкен қазынасы бар күн қоймасы. Бұл қазыналар қорғалып қана қоймай, оларды ашып, көрсету керек.

Балық үшін таза су қажет-біз су қоймаларын күзетеміз. Ормандарда, далаларда, тауларда әртүрлі құнды жануарлар бар-біз ормандарымызды, далаларымызды, тауларымызды қорғаймыз.

Балық-су, құс-ауа, аң-орман, дала, таулар. Ал адамға Отан керек. Табиғатты қорғау-Отанды қорғау".

- Бұл сөздер не туралы деп ойлайсыз? (Табиғат туралы, жауапкершілік туралы, табиғи ресурстарды дұрыс пайдалану туралы, ЕО табиғатын қорғау туралы)

- Михаил Пришвиннің айтуынша, Біз кімбіз? (Табиғат иелері).

- Ал қожайындар ретінде біз не істей алуымыз керек? (Қамқорлық жасай білу және жауапкершілікті өз мойнына алу?)

- Автор қандай жауапкершілік туралы айтады? (Экологиялық, табиғат үшін жауапкершілік.)

- Біз қандай сұраққа жауап табуымыз керек? (Экологиялық жауапкершілік дегеніміз не? Табиғатты қалай сақтауға болады?)

- Иә, балалар, бүгін біз экологиялық жауапкершілік деген не және ол қандай деген сұраққа жауап беруіміз керек.

- Сонымен, біздің сынып сағатының тақырыбы: "экологиялық жауапкершілік және біз жедік"

Табиғат адамдарға керемет сыйлайды,

Біз мәңгілікке борышкер болдық.

Өйткені, біз табиғатқа қарыз беруіміз керек,

Бірақ әйтпесе біз өзіміз өмір сүре алмаймыз.

Аяқталмаған ұсыныстар ойыны

- Жауапкершілік мәселесі өте маңызды және әрқайсымыздан белгілі бір білім мен түсінуді талап етеді. Балалар, экранға қараңыз, ойланыңыз және аяқтаңыз аяқталмаған сөйлемдер оларды бүгінгі сабақтың тақырыбымен байланыстыру арқылы.

1. Ең әдемі жерлер…

2. Мен қашан қуаныштымын …

3. Мен қатты қиналдым (ся) …

4. Мен қайғырдым …

- Табиғат бізді жасыл шөптермен, жапырақтардың алтынымен, таза ауамен қуантса өте жақсы. Сонымен, айнала таза, ұқыпты болған кезде, бұл жақсы нәрсе. Ағаштар сынған кезде қоқыс шашыраңқы болады.

"Жақсы - жаман"ойыны.

- Сіздің түсінуіңізге сәйкес сөз тіркестерін екі топқа бөліңіз:

Саябақта серуендеу, Саңырауқұлақтарды жинау, қоқыс тастау, жануарларды күту, табиғатты сүю, орманда айқайлау, күннің батуын тамашалау, от жағу, Гүлдерді таптау, кездесуге қуану, Ұяларды бұзу, бөтелкелерді лақтыру, табиғатты қорғау, тоғандарды ластау.

- Біз оны анықтадық. Айналадағы әлемді оның әрбір заты тірі және жанды болып көрінетіндей елестетуге болады. Сонда сіз сыртқы әлеммен келісе аласыз, оған қажет болуды үйренесіз, Оның қалауымен санасасыз. Бірақ әлемді жансыз жансыз көлік ретінде де елестетуге болады. Бұл жағдайда адам оны қайта жасайды, қайта жасайды және біртіндеп бұзады.

- "Жақсы" және "жаман" ұғымдары жауапкершілікпен тығыз байланысты. Сіз жауапкершілікпен нені түсінесіз? Бұл сөз нені білдіреді? (Егер ол жақсы жасаса, нәтиже оң, егер жаман болса, нәтиже теріс болады.)

- Бұл сөздің анықтамасын сөздіктен оқайық.

1. Жауапкершілік-бұл әрекеттер мен әрекеттерге, сондай-ақ олардың салдарына жауап беру міндеті.

Wikipedia Dal

2. Жауапкершілік-біреуге өз іс-әрекеттерінде, іс-әрекеттерінде есеп беру, бір нәрсе үшін есеп беру, іс-әрекеттерге жауап беру қажеттілігі, міндеті.

Ожегов Сөздігі

"Экологтар", "журналистер", "шеберлер"топтарындағы жұмыс.

- Сонымен, жауапты болу дегеніміз-өз іс-әрекетіңіздің нәтижесін түсіну және қабылдау. Енді біз осы сапаны көрсетіп, сіздермен экологиялық жауапкершілікті көрсетіп, келесі міндеттерді шешуіміз керек:

"Журналистер" - планетадағы экологиялық жағдайды зерттеу.

Берілген материалдан бізді ойландыратын және мүмкін болса, дұрыс нәрсені таңдауға болады.

Жұмыс үшін Материал:

Ескерту 1. Жыл сайын мұхитқа көптеген мұнай мен мұнай өнімдері, әртүрлі өнеркәсіптік кәсіпорындардың қалдықтары, егістіктер мен фермалардың ағынды сулары, құрамында улы заттар бар тұрмыстық қалдықтар енеді.

Ескерту2. 1969 жылы әйгілі саяхатшы Тур Хейердал және оның серіктері Атлант мұхиты арқылы папирустық қайықпен жүзді. Мұхитта көргендері оларды таң қалдырды. "Біз пластикалық ыдыстарды, нейлоннан жасалған бұйымдарды, бос бөтелкелерді, консервілерді басып оздық. Бірақ мазут әсіресе көзге түсті. Көкжиекке дейін түйреуіш басы, бұршақ, картоп қосылған қара мазут кесектері көрінді".

Ескерту 3. Қағаз толық ыдырағанға дейін 2 жыл, консерві – 90 жыл, полиэтилен пакеттер – 200 жыл, шыны – 1000 жыл.

Ескерту 4. Жерде ормандардың болғаны қандай жақсы: қайың, алдер, көктерек және қылқан жапырақты: қарағай мен шырша. Қарағай боры жеңіл және құрғақ. Шырша-қараңғы, қараңғы. Қылқан жапырақты және жапырақты ағаштар өсетін аралас ормандар бар. Орыс орманының барлық ағаштарының ішінен менің қайыңым бәрінен жақсы. Жеңіл қайың тоғайлары жақсы және таза. Көктемде оларда көптеген қоныс аударатын құстар жиналады. Дауысты қарақұстар ән айтады, куку куку. Хош иісті құлпынай орман алқаптарында піседі. Жаздың соңында батпақтардың жанында көкжидек, көкжидек, лингонберри піседі. Орыс орманы өз сыйлықтарына бай. Оның сұлулығы бізге қаншалықты қуаныш сыйлайды!

"Экологтар" - табиғатты бұзылу мен ластанудан қалай қорғауға болатынын ойлаңыз? Табиғатты қорғау және қоршаған ортаны сақтау үшін қоршаған ортадағы мінез-құлық ережелерін әзірлеу.

Жұмыс үшін Материал:

"Шеберлер" - қалдықтарды пайдалану тәсілдерін әзірлеу.

Қалдықтардан қолөнер жасау және жасау.

Жұмыс материалдары: пластикалық бөтелкелер, кәмпит орамдары, полиэтилен пакеттер, қағаз қалдықтары, қораптар және т. б..

Балалар руппада жұмыс істейді.

- Қорғау қызметі өте күрделі және әрқайсымыз үшін жауапты. Экологиялық жауапкершілік соншалықты маңызды ма және оны сізбен қалай көрсете алатынымызды көрейік.

"Журналистер" тобының жұмысының тұсаукесері.

Балалар қатысушыларды планетадағы жағдаймен таныстырады. Олар айналасындағылардың назарын аударып, оларды ойлауға мәжбүр ететін ең жарқын және маңызды оқиғаларды оқиды.

- Біздің жеріміз ауыр және айықпас дертке шалдыққан. Көптеген ғалымдар мен зерттеушілер аурудың ағымын тоқтатуға болады деп санайды. Табиғатқа деген көзқарасыңызды өзгерту керек. Біз өз табиғатымызды қалай жақсы көруге және қорғауға қабілетті екенімізді қарастырайық. Жауабында жердің денсаулығы қандай екенін бәрі біледі қала, ауыл, әр отбасы және әр адам. Біз не істей аламыз? Шебердің жұмысы үшін.

"Шеберлер" тобының жұмысының тұсаукесері.

Балалар қалдықтардан қандай қолөнер мен пайдалы заттар дайындауға болатындығын көрсетіп, айтып береді.

- Кейде шығармашылықпен және шыдамдылықпен сіз заттарға немесе қалдықтар деп аталатын нәрсеге екінші өмір бере аласыз. Бірақ қоқыстың жиналуын болдырмау, ортақ табиғи үйде тазалық пен жайлылықты сақтау әлдеқайда жақсы және оңай. Экологтарға сөз.

"Экологтар" тобының жұмысының тұсаукесері.

Балалар қоршаған әлемдегі мінез-құлық ережелерін оқиды, бұл әркімді табиғатта дұрыс мотивацияланған мінез-құлыққа итермелейді. Балалардың жауаптары тақтаға ілінеді.

Мүмкін нұсқалар:

Орманды таза ұстау үшін қоқысты сол жерде қалдырмаңыз. Оны әрқашан өзіңізбен бірге алып жүріңіз. Қоқыстың салдарынан табиғат жануарлардың өмір сүруіне жарамсыз болады.

Орманда өрт болмас үшін, онда жанып тұрған отты қалдырмаңыз. Өрт барлық тіршіліктің өліміне әкеледі.

Орманда шу шығармаңыз. Айқай мен қатты музыка жануарлар мен құстарды қорқытады.

Жануарлардың досы болыңыз. Құстардың ұяларын, құмырсқаларды, жануарлардың шұңқырларын бұзбаңыз. Жануарлар үйсіз қалуы мүмкін.

Орманда және көгалдарда әдемі болу үшін шөпті таптамаңыз, жолдармен жүріңіз.

Ағаштар мен бұталардың бұтақтарын сындырмаңыз, гүлді шөптерді жыртпаңыз.

– Біз табиғаттың қожайыны екенімізді және ұрпақтарымызға не қалатыны туралы ойлау әркімге маңызды. Егер біз осылай жасасақ, біз планетамызды қорғап, сақтай аламыз. Осылайша біз жауапкершілікті көрсетеміз бе?

Тек ғибадатхана бар,
Ғылым ғибадатханасы бар,
Сонымен қатар табиғат ғибадатханасы бар:
Қолын созатын ормандармен
Күн мен желге қарай.
Ол тәуліктің кез келген уақытында қасиетті,
Ыстықта және ыстықта бізге ашық.
Мұнда кіріңіз,
Жүрегің жанашыр бол,
Оның храмдарын қорламаңыз.

- Міне, біздің сабағымыз аяқталды. Бұл сіз үшін қызықты және нұсқаулық болды деп үміттенемін. Сабақтағы әрекеттеріңізді бағалаңыз.

- Эмодзилерге көңіл-күйіңізді салыңыз. Эмодзилерді бір-біріне көрсетіңіз. Сіз қалаған адамға бере аласыз. Жаңа кездесулерге дейін.

Просмотров: 441


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст