"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім беру бөлімінің Ивановка ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Начальная школа села Ивановка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Әділдік" сынып сағаты

24.01.2022

Мақсаты:"әділеттілік" ұғымымен таныстыру
1. Сөздік жұмыс: шатыр, қойма, кадушка, сведала, қарақұмық, ыстық, повой, почать, поскребыш.
2. "Аю мен түлкі" Ертегісін оқу.

* * *
Бір кездері аю мен түлкі болған.
У аю в избе шатырда болатын припасена кадушка меду.
Түлкі бұл туралы азайтты. Ол балға қалай жетер еді?
Түлкі аюға жүгірді, терезе астында отырды:
- Кум, сіз менің қарақұмықты білмейсіз!
— Не, кума, сізде безгегі бар ма?
— Менің жұқа үйім, бұрыштар сәтсіз аяқталды, мен пешті суға батырмадым.
- Түнді өзіңе жібер.
- Жүр, кума, түн.
Міне, олар пеште ұйықтады. Түлкі жатып, құйрығын бұрады. Балға қалай жетуге болады? Аю ұйықтап қалды, ал түлкі құйрығымен тук-тук.
Аю сұрайды:
- Кума, онда кім ұрады?
— Ал бұл маған келді, повойға шақырады.
— Сондықтан барыңыз, кума.
Міне, Түлкі кетті. Ал өзі шатырға көтеріліп, балмен күңкілдеді. Ол жеді, бұрылды және қайтадан жатты.
— Кума, ал кума, - деп сұрайды аю, - олар қалай аталады?
— Починочком.
— Бұл жақсы нәрсе.
Басқа түнде олар төсекке кетті, Түлкі — тук-тук құйрығымен:
- Кум, бірақ кум, мені тағы да повой деп атайды.
— Сондықтан барыңыз, кума.
Түлкі шатырға көтеріліп, балдың жартысына дейін жеді. Тағы да бұрылып, жатып алды.
- Кума, ал кума, қалай аталады?
— Половиночкой.
— Бұл жақсы нәрсе.
Үшінші түнде Түлкі-тук-тук құйрығымен:
— Мені тағы да повойға шақырады.
— Кума, ал кума, - дейді аю, - сіз көп жүрмейсіз, әйтпесе мен құймақ пісіргім келеді.
- Ал, мен жақында бұрыламын.
Ал өзі-шатырда және балмен ваннаны аяқтады, Мен бәрін қырып тастадым. Ол бұрылып, аю тұрып қалды.
- Кума, ал кума, қалай аталады?
— Поскребышком.
Бұл жақсы және жақсы. Ал, енді келіңіздер құймақ пеші.
Аю құймақ пісіреді, ал түлкі сұрайды:
- Сізде бал бар, кум, қайда?
- Ал шатырда.
Аю шатырға көтерілді, ал кадушкада бал жоқ-бос.
- Оны кім жеді? — деп, сұрайды.— Бұл сен, кума, басқа ешкім жоқ!
- Жоқ, құм, мен балға көзімді көрмедім. Иә, сен өзі оны жеп қойғаны, ал мені сөйлескен!
Аю ойлады, ойлады…
— Жақсы, - дейді, - кім жегенін азаптайық. Біз күнді жоғары қарынға жатқызамыз. Кімде бал еріген болса, онда ол жеді.
Олар күн астында жатты. Аю ұйықтап қалды. Ал лисе емес спится. Глядь-поглядь-оның асқазанында медок пайда болды. Ол аюды асқазанға жағады.
- Кум, бірақ кум! Бұл не? Міне, бал жеді!
Аю - ештеңе жоқ-ол мойынсұнды.

3. Сұраққа жауап беру: ертегінің басты кейіпкерлері кім?
4. Аюдың сипаттамасы.
5. Түлкінің сипаттамасы.
6. Сұрақтарға жауап беру:
- Түлкі аюға қатысты қалай әрекет етті?
- "Әділдік"дегеніміз не? (Әділеттілік-бұл дұрыс, адал әрекет ету қабілеті.)
- Әділдік оң немесе теріс сапа ма?
- Біз қандай боламыз?

Просмотров: 583


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст