"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім беру бөлімінің Ивановка ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Начальная школа села Ивановка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сынып сағаты; "қарым-қатынас мәдениеті"

19.01.2022

Мақсаты:

1.Балалардың ішкі мәдениетін қалыптастыру.

2.Өзіңізді және басқаларды дұрыс бағалау қабілетін дамыту.

3.Мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру

күнделікті өмір және адамгершілік тәжірибесі

ұжымдағы өзара қарым-қатынас.

Құрал-жабдықтар: иллюстрациялық материалдар, сөздер жазылған карточкалар.

Словарная работа: неотесанный, қарым-қатынас.

 


Іс-шара барысы:

Сәлемдесу.

- Құрметті балалар, поприветствуйте біздің қонақтар мен тихонечко отыруға кезде.

Барлығы дұрыс отыра ма?

Барлығы мұқият қарап тұр ма?

Сабақ басталады

Ол болашақ жігіттерге барады

Бәрін түсінуге тырысыңыз

Және жауап беру өте жақсы.

 


Сынып сағатының тақырыбы.

- Бүгін біз қарым-қатынас мәдениеті туралы сөйлесеміз. Ал қарым-қатынас дегеніміз не? Байланыс-бұл ақпаратты адамнан адамға беру. Қарым-қатынастың оң және теріс қасиеттері бар

3. Қарым-қатынас сапасы.

- Сіздермен оң және теріс деп атайық

сапа.

(Тақтаға түймедақ іліңіз).

 

 

4.Әңгіме.

- Балалар, сіз мәдени өсімдіктердің жабайы өсімдіктерден қалай ерекшеленетінін білесіз бе? Мысалы, мәдени жабайы алмұрт?

Балалардың болжалды жауаптары:

- Жабайы жерде өседі, ал бақшасында мәдени.

- Ешкім жабайы алмұртқа қамқорлық жасамайды, бірақ мәдени ұрықтандырылады, суарылады, егіледі.

- Жабайы алмұрттың жемістері жағымсыз, дәмсіз, ал мәдени алмұрт жақсы.

- Адамдар да жабайы және мәдениетті. Олар несімен ерекшеленеді?

Балалардың болжалды жауаптары:

- Жабайы, мәдени емес адамдар өзін қалай ұстау керектігін білмейді, ал мәдени адамдар ақылды, сыпайы әрекет етеді, олар үшін ұялмайды.

- Адамның мәдени адаммен немесе жабайы адаммен сөйлесуі жағымды деп ойлайсыз ба? Әрине, мәдени адаммен жағымды және қызықты. Алмұртты егуге болады және ол мәдени болады. Адам мұны жасай ала ма? Алайда, ол болды мәдени? Болады егуді?

Балалардың болжалды жауаптары

- Тұмауға қарсы екпе жасауға болады

- Сіз мәдени мінез-құлық ережелерін, жақсы

әдептілік, дағдылар, әдеттер.

Егер біз мұның бәрін егетін болсақ, онда ол қалай болады? Дұрыс

мәдени. Мәдени болу деген нені білдіреді?

Балалардың болжалды жауаптары: - бұл мәдени мінез-құлық ережелерін сақтауды білдіреді.

-Бұл өздерін емес, опозориться.

-Ал сіз қалай ойлайсыз, қандай адамды "қысылмаған"деп атайды?

Балалардың болжалды жауаптары

- Әдепсіз, білімсіз, мәдениетті емес адам. - Сонымен қатар, ол ничему емес, оқыған.

Шынында да, бөренені немесе тасты кесу оларды тегіс, жылтыр етеді. Ашылмаған-бұл өңделмеген, ал бейнелі мағынада-әдепсіз, надан адам.

5.Қарым-қатынас ережелері.

- Балалар, ал сіз қарым-қатынас мәдениетінде ең бастысы не екенін білесіз бе? Бұл үндеу. Сіз тек жақын достарыңыз бен 18 жасқа дейінгі балаларға хабарласуыңыз керек. Барлық басқа адамдарға, тіпті бір жастағы бейтаныс адамдарға, сіз тек "сізге"жүгінуіңіз керек. Бұл ретте тонының жақсы ережесі предписывают кезінде бөгде көшу "сіз" деп атауға бойынша-әкесінің досы немесе туысы. Айтылымға сүрініп немесе атын шатастырып, кешірім сұрау керек. Әзілдер мен күлкілі әңгімелер тек жақсы. Адамды, әсіресе тамақ жеген кезде, мұқият қарап, ұзақ уақыт қарау әдепсіз.

6. Өлеңмен жұмыс және оны талдау.

- Ал қазір балалар бізге "егер сіз сыпайы болсаңыз"өлеңін оқиды.

Оқушылар өлең оқиды:

Ежели сіз сыпайы

Және ар-ұжданға саңырау емес,

Сіз наразылықсыз жерсіз

Көнсеңіз старухе.

 

Ежели сіз сыпайы

Көрініс үшін емес, душта,

Троллейбусқа сіз көмектесесіз

Мүгедекке көтерілу.

 

Және ежели сіз сыпайы,

Онда сабақта отыру,

Досыңызбен болмайды

Екі сиқыр сияқты жарыңыз.

 

Және ежели сіз сыпайы,

Сіз анаңызға көмектесесіз

Және оған көмек ұсыныңыз

Сұраусыз-яғни өздері.

 

Және ежели сіз сыпайы,

Онда әңгіме тәтеммен,

Мен ата болған, және әжесімен

Сіз оларды өлтірмейсіз.

 

Және ежели сіз сыпайы,

Сіз кітапты қайтарасыз

Бұл опрятном емес измазанном

Және жалпы байланыстыру.

 

Және ежели сіз сыпайы,

Кімде кім послабее,

Сіз қорғаушы боласыз,

Күшті алдында ұялмайды.

 

Жақсы, жақсы оқып, енді жауап беріңіз:

-Бұл өлеңде не айтылған? Сіз өзіңіз үшін жазбаға не алдыңыз?

 

7. "Сыпайы қоян" ертегісі

- Ертегіні тыңдаңыз:

"Сыпайы қоян" өмір сүрді-қоян болды. Ол өте әдепті, сыпайы еді. Бірде ол орманның қалыңдығынан үйге қарай жүрді, кенеттен аспан қараңғыланып, бұлттар жылжып, күнді жауып, жаңбыр жауды. Жолда үлкен үңгір болды. Қоян жаңбырды күтуге шешім қабылдады. Бірақ ол жерде ескі улы жылан өмір сүретінін білмеді. Ол үңгірден сирек шықты, өйткені ол күнді, жарықты, жасылдарды және айналасындағы барлық сұлулықты ұнатпады. Қоян үңгірге бірден кірмеді, ол сыпайы сұрады:

- Құрметті үңгір, маған кіріп, жаңбырды күтуге рұқсат етіңіз бе?

Қоянның дауысын естігенде, жылан сақтықпен ұмытып, жауап берді:

-Кіріңіз, қоян!

Жыланның дауысын білген қоян қорқып кетті, бірақ көрініс бермеді. Ол сыпайы айтты:

- Кешіріңіз, Мен мұнда басқа біреу тұратынын Білмедім. Сәлеметсіз бе, сау болыңыз, жоқ шешуге болатындығына сіздерді көбірек алаңдаушылық болуы.

Ол барлық аяғынан үйге жүгіруге асықты. Жылан ашуланып, сыбырлады:

-О, маған бұл сыпайы қояндар!

- Сізге ертегі ұнады ма? Бұл ертегі? Бұл қарым-қатынас мәдениеті. Әрқашан сыпайы және мәдениетті болыңыз.

8. Физминутка:

Біз мұрнымызды терең дем аламыз-біз оңай көтерілеміз.

Алға қарай еңкейіп, артқа бүгіңіз,

Ағаштар қалай қысым жасайды,

Сондықтан біз бұрыламыз (алға-артқа иілу)

Енді біз басымызды айналдырамыз

Сондықтан біз жақсы ойлаймыз

Бұрылу және бұрылу,

Ал енді керісінше (бастың бүйіріне айналуы)

Біз балаларға шұлық боламыз

Зарядтауға нүкте қойыңыз.

 

9. Көріністер:

- Балалар, сіздермен бірнеше көріністі ойнайық:

- Ей, Саша - сізге не керек, Игорь?
- Мен бүгін қаламды ұмытып кеттім. Сізде қосалқы қалам бар ма?
- Бар.
- Бер маған.
Бойынша - бери.

Балалар сіз қалай ойлайсыз, балалар мәдени қарым-қатынас жасады ма? Қалай дұрыс?

- Сәлем, Саша-Сәлем, Игорь - мен бүгін қаламды ұмытып кеттім. Айтыңызшы, сізде қосалқы қалам бар ма?
- Бар.
- Бер маған, өтінемін.
- Возьми.
- Рахмет!
Балалар, айтыңызшы, бұл көріністе не айтылған? Онда сыпайы болу керек дейді.

10. "Кездесуге қадам" ойыны

- Балалар сіздермен ойын ойнайық.

Мен тақтаға екі досымнан шығып, сыныптың әр түрлі жағынан бір-біріне қарсы тұруыңызды сұраймын. Сіздің міндетіңіз: сыныптың әр түрлі жағынан бір-біріне қадам жасау және досыңызға жағымды нәрсе айту.

Енді бір-біріңіздің қолыңызды сілкіп, жағымды сөздер айтыңыз.

Жарайсыңдар

11. Өлең

- Ал енді өлеңді тыңдаңыз:

Мұражайда, кинотеатрда және трамвайда

Туралы туралы тмс-ның бір-бірімен айтамыз,

Бірақ көбінесе біз біреуін байқамаймыз,

Ормандағы сияқты, біз айқайлаймыз.

Кеше қонаққа барғанымыз туралы,

Әкем велосипед сыйлады,

Атаның жаңбырға сүйектері әртүрлі,

Айтпақшы, жаңбыр жоқ.

Яғни, потише!

Тсс... Тсс! Ч-ч-ч!

Қоғамдық орын қандай болмасын

Бүгін тағдыр сізді не әкелді,

Есіңізде болсын, ешкім қызықтырмайды

Сіздің жеке істеріңіз туралы бәрін біліңіз.

Сізге Коля ағайдың келгені туралы,

Мысық бес котлетті сүйреп апарды,

Сіз мектепте не істедіңіз,

Ал анам педагогикалық кеңесті шақырады.

Яғни, потише!

Мүлде міндетті емес айқайлайды!

Өйткені, сіз де естисіз,

Барлығын тыныш айтуға тырысыңыз!

 

11. Қорытынды:

 

Қарым-қатынас мәдениеті қажет, өйткені онсыз адамдар бір-бірін құрметтемейді және балалар ересектерден үлгі алуы керек. Бұл сынып сағатында біз аяқтаймыз. Біздің қонақтарымызға рахмет.

Просмотров: 1500


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст