ақырып бойынша сынып сағаты: жәндіктердің шағуына алғашқы көмек көрсету.
Сыныбы: 2.
Мақсаты.
Балаларды жылан шағудан аулақ болуға және алғашқы көмек көрсете білуге үйрету.
Міндеттері.
1. Балаларды табиғаттағы қауіпсіз мінез-құлық ережелерінің бірімен таныстыру.
2. Логикалық ойлауды, қиялды, ойлау қабілетін дамыту.
3. Өз денсаулығына ұқыпты қарау сезімін тәрбиелеу.
Барысы.
1. Ұйымдастыру сәті.
Қоңырау қатты соғылды –
Біздің сынып сағаты басталады.
Біздің құлағымыз тәжде,
Көздер кең.
Тыңдаймыз, запоминаем,
Біз бір минутты жоғалтпаймыз.
2. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
- Бүгін біз сіздермен алғашқы көмек көрсету туралы сөйлесуді жалғастырамыз.
Сабақта біз орманда, шалғындарда, тауларда, жалпы табиғатта бізді қандай қауіп күтіп тұрғанын білеміз. Қауіпті жағдайларда өзімізді қорғауды үйренеміз.
Ең бастысы, ереже бойынша өмір сүру – жақсы қауіптің қарағанда, онымен күресуге.
3. Зерттелгенді бекіту.
"Алғашқы көмек көрсету" сұрағына жауап бер / барабан/
Сұрақтар:
Жәндіктердің шағуына алғашқы көмек (егер ара шағып алса)
Алғашқы көмек (егер ит шағып алса)
Жалпы үсік шалған кездегі алғашқы көмек
Жәндіктердің шағуына алғашқы көмек (егер кене сорылса)
Тамақтан улану кезіндегі алғашқы көмек
3. Тақырып бойынша жұмыс.
* Мұғалімнің хабарламасы.
Енді Мен сізге жұмбақты ұсынамын: арқан, сыбыр, алдау жатыр. Брать оның қауіпті – Укусит. Бұл кім, сізге түсінікті? (Балалардың жауаптары).
Қолыңызды көтеріңіз, жыландарды кім кездестірді?
Жыланмен кездесуден аулақ болу үшін оның әдеттерін, әдеттерін еске түсірейік.
* Тақтадағы оқушылардың жұмысы. ( зачитывают карточка)
- жылан түнде аң аулайды,
- өз тесігінің жанында күнді басқанды ұнатады,
- ескі діңгектің астына, құлаған ағаштың шұңқырына немесе магистраліне тесік жасайды,
- нашар көреді, түстерді ажыратпайды,
- ол естімейді, бірақ топырақтың шайқалуы мен иісін қабылдайды.
• Выступление оқушы. (Қосымша мәліметтер)
Көптеген адамдар жыландарды ұнатпайды. Кейбіреулер жыланды көріп, таяқпен ұстап, оны өлтіру үшін қуып жетеді. Бірақ жылан ешқашан адамға шабуыл жасамайды, ол одан қорқады.
Қандағы жыланның адам алдындағы қорқынышы. Жаңадан туылған жылан адам өзінің қабығына қалай жасырынғанын және адам кеткенше сол жерде отыратындығын көруі керек.
Ал ересек жылан бір жерде діңгектің астында жатыр, оны көруге болмайды. Егер сіз оған қадам бассаңыз, ол, әрине, өзін қорғайды. Бірақ лақтырудан бұрын ол сыбырлайды – бірінші ескерту, содан кейін ол бүгіледі – екінші ескерту, содан кейін ол қылмыскерге асығады.
Бірақ егер адам өзін Мұқият ұстаса, жылан алдымен аяғының астындағы шөптің шуын қабылдап, оқшау жерге тез түседі.
* Мұғалімнің хабарламасы.
Жыланның мазасызданған кезде не сезінетінін елестетіп көрейік. Сіз жылан екеніңізді елестетіп көріңіз. Шөпке-кілемге шығыңыз. Сіз биік шөптің астында жатасыз, сіз көре алмайсыз. Сіз күнді жылытып, табиғатпен рахаттанасыз. Міне, олар бұралып, бүгіліп кетті. Енді арман сізді бұлдыратты. Кенеттен сізге үлкен алып келеді. Ол айқайлайды, аяқтарын ұрады. Міне, сізге келеді және ұсақтайды. Қорқынышты болды сізге? Жылан қорқынышты, сондықтан ол жылайды, ЕСКЕРТЕДІ: "мен мұнда Мұқият, жақындамаймын, әйтпесе тістеймін!».
- Кез-келген жылан, біз білетіндей, ұялшақ. Адаммен кездескенде-ол жасырынуға тырысады. Бірақ, егер преградить оған жолды нападает. Егер сіз абайсыз болсаңыз және жыланға шықсаңыз, ол шағып алады. Сондықтан жыландар болуы мүмкін жерде шорт пен жеңіл тәпішке бармаңыз, етік пен ұзын шалбар кию керек.
Улы жыландармен сирек кездесу үшін Сіз олардың сүйікті жерлерін білуіңіз керек. Жыландар өз тесіктерінің жанында күнді басқанды ұнатады. Бұл қорымдар ескі діңгектің астында да, құлаған ағаштың шіріген магистралінде де болуы мүмкін. Шамамен осындай орындарды керек мамырда өтуі мүмкін.
Және, әрине, ағаштың шұңқырына қолыңызды тигізудің қажеті жоқ – ол мүлдем жоқ болуы мүмкін.
* "Денсаулық бағдаршамы" ойыны»
Карточкалар - "қызыл түс" - қауіп,
"сары түс" - ескерту,
"жасыл" - бәрі жақсы.
Жағдайды талдау.
5. Дене шынықтыру минуты
Тез тұрыңыз, күліңіз,
Жоғары, жоғары созыңыз.
Ал, иықтарды түзетіңіз,
Көтеріңіз, төмендетіңіз.
Жылан орман жолымен қозғалады,
Таспа жерге қалай сырғиды.
Ал біз қозғалыс
Біз сізге қолмен бейнелей аламыз
1, 2 3 қайталау
3, 4, 5-қайтадан қайталаңыз.
(Извивающие қозғалыс туловищем.
Қолмен біз мұндай қозғалысты көрсетеміз.
Толқын тәрізді қозғалыс қолмен)
Опускаем төмен қолдар, және қатысты барлық садимся.
6. Тақырып бойынша жұмысты жалғастыру.
* Мұғалімнің хабарламасы.
Біздің Карелия ормандарында зиянсыз жыландар мен улы жыландар тұрады. Оларды қандай белгілермен ажыратуға болады? (слайд)
- Жыландардың бастың бүйірлерінде сары дақтар бар. (слайд)
Жылан-улы жылан. Жыланның артқы жағында қара зигзаг жолағы созылады.(слайд)
Жыланның шағуы-бұл адаммен кездесу оған әкелген алаңдаушылыққа қорғаныс реакциясы. Бұл жағдайда қорғаныс әлсіз және жұқа тістердің жұбы. (слайд)
Гадюка келтірсе соққы кеңінен раскрыв ауыз қуысы. (слайд)
Тістеу кезінде улы бездер уланудың бір бөлігін шығарады және ол адамның терісіне өтеді. Барлық созылады артық емес секунд – не успеешь испугаться.(слайд)
Нәтижесінде денеде екі кішкентай, көрінбейтін тесіктер қалады-ойықтар. (слайд)
Жылан шағудың белгілері
- тістеген жер тез ісінеді;
ісік дененің маңызды бөлігіне таралуы мүмкін;
- бозару, бас айналу, жүрек айну;
- жиі, әлсіз импульс.
Алғашқы көмек көрсету кезінде тістеген жыландар. (Слайдтар).
- зардап шегушіні толық тыныштықпен қамтамасыз етіңіз, яғни уланудың ағзаға баяу таралуы үшін Қозғалмай жату мүмкіндігі;
- зардап шеккен адамға көп мөлшерде сусын беріңіз (су, шай-3-4 литр организмнен улануды тезірек жою үшін ұсынылады);
- стерильді таңғышты жағыңыз;
- мүмкіндігінше тезірек дәрігерге қаралыңыз.
Тыйым салынады!!!
- жараны пышақпен кесіңіз;
- оны күйдіріңіз;
- отсасывать у ртом.
Есте сақтаңыз: егер змеином шаққан у тез тарайды ағзаға болса, бірінші көмек көрсету.
7. Білімді бекіту. Жұмыс дәптеріндегі (карточкадағы) жұмыс)
Тақырыбы: жылан шағып алған кезде алғашқы көмек.
1. Жылан шағудың белгілері
- тістеген жер тез ісінеді; ісік дененің маңызды бөлігіне таралуы мүмкін;
- бозару, бас айналу, жүрек айну;
- жиі, әлсіз импульс.
2. Алғашқы көмек көрсету кезінде тістеген жыландар.
- зардап шегушіге мүмкіндік беріңіз__ __ __ __ __ __ Қозғалмай;
- зардап шеккен адамға көп нәрсе беріңіз __ __ __ __ __ ;
- стерильді жағыңыз __ __ __ __ __ __ __ ;
- хабарласыңыз __ __ __ __ __ .
Есте сақтаңыз: егер змеином шаққан у тез тарайды ағзаға, егер етуі __ __ __ __ __ __ көмек.
8. Қорытынды сабақ.
Ақылды жыланнан сұрақтар:
1. Карелияда бізде қандай улы жыландар тұрады?
2. Жыландар адамдарға себепсіз шабуыл жасай ма?
3. Жылан бірден жүгіре ме, әлде ескертеді ме?
4. Керек кезінде дұрыс кездесуде жылан?
5. Қалай көмек көрсету кезінде тістеген жыландар?
- Қолыңызды көтеріңіз, өзіңіз үшін кім ашты?
- Тағы бір нәрсені кім білгісі келді? Сабаққа қойылған осы қызықты кітаптарды оқыңыз.
* Көрмемен танысу.
* Өзін-өзі бағалау. (Жұлдызшаларды қою).
* Рефлексия. / картадағы жылан-егер сабақ ұнаса-түс жасыл, егер ұнамаса-қызыл/
- Қандай хабарламалар, жаңалықтар сіздер үшін қызықты болды?
- Кім өзін мадақтай алады? Не үшін?
- Кім өзіне риза емес? Не болмады?