Мақсаты: кітап оқуға деген сүйіспеншілікті ояту.
Жабдық:
Суреттер көрмесі;
Кітап көрмесі;
Постер;
Мақал-мәтелдер-планшеттерде безендірілген;
Жұмбақтар-планшеттерде безендірілген.
Сынып сағатының барысы:
Мұғалім:
"Көп оқитын адам көп нәрсені біледі".
Және бұл дұрыс. Кітаптар бізге көп нәрсені айтады: Отанымыз, оның кеңістігі, еңбек адамдары туралы.
"Кітап-біздің жұмыстағы көмекшіміз".
Жұмысшы оларды жақсы басқару үшін машиналар туралы кітаптар оқиды, колхозшы жақсы егін жинау үшін не істеу керек, дәрігер адамдарды қалай жақсы емдеу керек, мұғалім адамдарды қалай жақсы оқыту және тәрбиелеу туралы.
Кітаптарды мұқият оқып шығу керек, баяу, беттерді жіберіп алмау керек. Кітапқа мұқият қарау керек.
Бірақ бұл қалай – мұқият-оқушы бізге айтады.
Өтінемін, мені лас қолдарыңызбен ұстамаңыз.
Маған қаламмен де, қарындашпен де жазбаңыз.
Егер сіз оқуды аяқтамасаңыз, маған ыңғайлы және тыныш демалу үшін бетбелгі қойыңыз.
Маған таза болуға көмектесіңіз, мен сізге бақытты және қуанышты болуға көмектесемін.
Және солай болады.
Скворцов Гришкиде
Бір кездері кітаптар болды –
Лас, қылшық,
Жыртылған, өркеш,
Соңы жоқ және басы жоқ
Байланыстырғыштар-қалай суланған,
Парақтарда-дудлдар.
Кітаптар қатты жылады.
Гришка аюмен шайқасты.
Кітапты сермеді,
Басынан бір рет берді –
Кітаптың орнына екі болды.
Мұғалім:
Кітаптар қайда емделеді?
Кітапханаға жүгіру
Біздің бос баспанаға, -
Адам кітаптары бар
Олар ренжімейді.
Олар кітапханаға барып, кітапхана ауруханасына барды.
Ауруханадан кітаптар шықты,
Олар беттерді жөндеді,
Байланыстар, тамырлар,
Жапсырмалар жапсырылды.
Содан кейін кең залда
Әр сөре көрсетілді.
Бір сөзбен айтқанда, әрбір ескі том
Мен жаңа үйімді таптым.
Біздің мектепте кітапхана бар, оны Галина Сергеевна басқарады. Галина Сергеевна бізді тағы қайда апарады?
Балалар:
Аудандық балалар кітапханасына.
Мұғалім:
Жақсы оқушының бар-жоғын білу үшін оның кітаптарын қарау жеткілікті.
Екі оқушы кіреді. Олардың костюмдері-кітап мұқабалары. Біреуі әдемі безендірілген, екіншісі жыртылған, шашыраңқы.
Бірде екі кітап кездесті,
Өзара сөйлесті:
Ал, сіздің істеріңіз қалай? - біреуі екіншісінен сұрады.
О, жаным, мен сынып алдында ұяламын,
менің мұқабамның иесі етпен жұлып алды.
- Иә, мұқабалар... парақтарды кесіп тастады.
Олардан ол қайықтар, салдар мен көгершіндер жасайды.
Сізде бүйірлері бар ма?
Сенікі маған ұнмен таныс емес.
Мұндай күн есімде жоқ,
таза қолды жууға болмайды,
оқушы мені оқыды!
Ал менің жапырақтарыма қараңыз,
Сіз оларда сия нүктесін көре алмайсыз.
Бұл үшін мен оны қандай да бір жолмен емес, керемет түрде ескеремін.
Ал, менің үштігім әрең
Тіпті сол аптада екі алды.
Мұғалім:
- Кітап туралы көптеген мақал-мәтелдер белгілі. Олардың кейбірімен танысайық.
"Кітаптар-Білім әлеміне көпір"
"Кітаппен өмір сүру-бір ғасыр басылмау"
"Сіз кітаппен жүресіз-ақыл жинайсыз"
"Алтын жерден, ал білім кітаптан алынады"
"Кім көп оқиды-ол көп біледі"
"Ілім-жарық, ал оқымау-қараңғылық"
"Кітап – білім көзі"
"Жақсы ақылды кітап-адамның алғашқы досы".
Мұғалім:
- Ал сіз қандай жұмбақтарды білесіз?
Шляпа емес, шеттермен, гүл емес, тамырмен болса да, бізбен шыдамды тілде сөйлеседі.
Ақ өріс, қара тұқым. Оны кім егеді, ол ақылды болады.
Ол үнсіз сөйлейді, бірақ түсінікті және скучно емес, сіз онымен жиі сөйлесесіз-сіз төрт ақылды боласыз.
Бұта емес, жапырақтары бар.
Көйлек емес, тігілген.
Адам емес, айтады.
Мұғалім:
- Балабақшаны еске түсірейік. Онда қандай өлеңдер оқыдың. Мен бастаймын, ал сіз хормен жалғастырасыз.
1. Олар аюды еденге тастады.
Олар аюдың табанын жұлып алды.
Мен оны бәрібір тастамаймын,
Өйткені ол жақсы.
2. Гоби тербеледі,
Жолда күрсінеді.
О, тақта тербеледі.
Мен қазір құлаймын.
3. Аюлар велосипедпен жүрді.
Ал олардың артында мысық артқа.
Ал оның артында масалар бар
Әуе шарында.
Ал олардың артында шаяндар бар
Ақсақ итке.
Кенеттен оны қайдан алуға болмайды
Кішкентай масалар.
Ал оның қолында жанып тұр
Кішкентай фонарь.
Қаскүнем қайда, жауыз қайда
Мен оның тырнақтарынан қорықпаймын.
Мұғалім:
- Енді осы сөздердің қай шығармадан шыққанын болжаңыз:
1) Лихо қадамдарды өлшеді
екі үлкен аяқ:
Қырық бесінші Өлшем
Ол етік сатып алды. ("Степа Ағай". Михалков Ауылы)
2) Шыбын, Цокотуха Шыбыны,
Алтын жалатылған іш!
Далада шыбын жүрді,
Шыбын ақша тапты.
Шыбын базарға кетті
Мен самовар сатып алдым. ("Цокотуха Шыбыны". К. Чуковский).
3) бір күшік жалғыз болды,
Ол кездейсоқ жүрді.
Ақыры күшік шешті:
"Мен өзіме қожайын табамын". ("Ол жалғыз болды" А. Барто).
Мұғалім:
- Ал енді ертегілер. Сіз оларды білесіз бе?
1) пеш, пеш! Айтыңызшы, қаздар қайда ұшты? ("Қаздар-аққулар". Орыс халық ертегісі).
2) ішпеңіз,бауырым, тұяқтан, сіз бұзау боласыз! ("Аленушка апа және Иванушка ағасы". Орыс халық ертегісі).
3) атасы мен әжесі өмір сүрді, ал оларда Ряба тауық болды. ("Ряба Тауық". Орыс халық ертегісі).
Мұғалім:
- Балалар, сіздер үшін қызықты және қызықты кітаптар жазып жатыр ма?
Біз осындай тест өткіземіз, онда үш жауап бар.Біреуін таңдаңыз.
Кім әңгімелер жазады?
дәрігерлер.
тазалағыштар
Жазушылар.
Ал өлеңдер?
ұшқыштар
ақындар
теңізшілер.
Мұғалім:
- Міне, оларға қараңыз:
А. Барто, Сергей Михалков, Самуил Маршак, Борис Заходер, Корней Чуковский – бізге жақсы кітаптар жазғаны үшін рахмет, өйткені Кітаптар өмір бойы адал көмекшілер.