"Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім беру бөлімінің Ивановка ауылының бастауыш мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Начальная школа села Ивановка отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сынып сағаты ""7 сәуір - Дүниежүзілік денсаулық күні""

07.04.2025

Іс-шараның мақсаты: оқушыларда салауатты өмір салты туралы дұрыс түсінік қалыптастыру, өз денсаулығына байыпты қарау қажеттілігіне сендіру.

Іс-шараның міндеттері:

сіздің денсаулығыңызға деген көзқарастың әртүрлі нұсқаларын, адам ауруларының себептерін және денсаулықты сақтаудың мүмкін жолдарын талқылаңыз;

денсаулықты сақтау бойынша ұсыныстар беріңіз;

өз денсаулығына ұқыпты қарауға тәрбиелеу.

Балалардың қызметін ұйымдастыру нысандары:

дәріс-пікірталас;

сауалнама;

топтарда жұмыс істеу;

ойын.

Дизайн: тақырып бойынша плакаттар, презентация, дәйексөздер.

Іс-шара барысы:

Ұйымдастырушылық сәт.

Мәселені қою.

Оқушы: (дайындалған хабарлама) бүгін 1950 жылдан бастап жыл сайын 7 сәуірде атап өтілетін Дүниежүзілік денсаулық күні. 1948 жылы осы күні Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының (ДДҰ) Жарғысы күшіне енді. Дүниежүзілік денсаулық күні идеясы 1948 жылы Дүниежүзілік денсаулық сақтау Ассамблеясының бірінші сессиясында ұсынылды. Бірақ бұған дейін бұл күн 22 Шілдеде, ДДҰ Жарғысы ратификацияланған күні атап өтілетін. ДДҰ жыл сайынғы Дүниежүзілік денсаулық күнін кез-келген тақырыпқа арнайды және әртүрлі үгіт-насихат шараларын өткізеді.

Сынып жетекшісі: балалар, бүгін біз ерекше сынып сағатын өткіземіз, өйткені біз бір мәселені шешуіміз керек. Дайын шешім жоқ, біз өзіміз ойланып, осы мәселенің шешімін табуымыз керек. Сіз жауаптарды өмірдің өзінде таба аласыз. Біздің әрқайсымыз денсаулықтың қандай баға жетпес қазынасы екенін білеміз, бірақ біз оны ауырған кезде ғана еске аламыз. Біздің денсаулығымызға қоршаған ортаның барлық жағымсыз әсерлері, нашар экология, тұқым қуалаушылық зиян тигізеді деп жиі шағымданамыз. Бірақ бұл солай ма? Бірге ойланайық, Денсаулық дегеніміз не және біздің денсаулығымызға не әсер етеді? (Жігіттердің пікірлері тыңдалады). Сіз түсінгендей, бұл бүгін денсаулық туралы болады.

Негізгі бөлігі

Сынып жетекшісі: Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының анықтамасына сәйкес денсаулық-бұл физикалық, психологиялық және әлеуметтік әл-ауқат жағдайы. Бірақ ауру мен физикалық кемшіліктердің болмауы ғана емес. Адам денсаулығын қандай белгілермен бағалауға болады және адамның денсаулығына не береді?

Жұмыс топтарда жүргізіледі. Сынып екі топқа бөлінеді. Бірінші топ картаны алады: "Денсаулық белгілері", екіншісі: "адамға денсаулық беретін нәрсе". Карточкаларды толтыруға 1,5 минут беріледі.карточкаларды толтырғаннан кейін әр командадан бір қатысушы шығады, команданың пікірімен таныстырады, екінші команда толықтырулар енгізе алады. Сынып жетекшісі командалардың пікірлерін тыңдайды, балалардың мәселе бойынша білімдерін жүйелеуге көмектеседі.

Сынып жетекшісі: жер бетіндегі барлық адамдар ұзақ өмір сүруді, тырыспауды, ауырмауды армандайды. Көптеген ғалымдар кәрілікке қарсы дәрі табуға тырысуда. Бірақ бұл мүмкін бе? Ұзақ өмір сүру және ауырмау үшін не істеу керек? (Балалардың пікірлері тыңдалады: күн тәртібін сақтау, дұрыс тамақтануды сақтау, қатаю, салауатты өмір салтын ұстану және т. б.) сынып жетекшісі тақтаға жауап нұсқаларын жазады, әр шешімді егжей-тегжейлі талқылауды ұсынады:

Сонымен, салауатты өмір салты. Сіз бұл ұғымды қалай түсінесіз? (Оқушылардың жауаптары: белсенді демалыс, дене шынықтыру, қатаю, жаман әдеттерден бас тарту, дұрыс тамақтану, күн тәртібін сақтау.)

- Дұрыс тамақтану. Дұрыс тамақтануды қалай түсінесіз? (Оқушылардың жауаптары: адам ағзасы қажетті энергия мен құрылыс материалын - ақуызды алуы керек. Адам ағзасы өз өмірін қамтамасыз ету үшін, кез-келген жұмысты орындау үшін энергия жұмсайды. Энергияның түсуі оның шығынына тең болуы керек. Энергияның артық мөлшері дене салмағының жоғарылауына, энергияның жетіспеушілігі оның төмендеуіне әкеледі. Ұзақ уақыт ораза ұстау өсу мен дамуды баяулатады, денені әлсіретеді. Дұрыс тамақтану теңдестірілген, алуан түрлі, көкөністерге, жемістерге бай болуы керек).

Қандай өнімдерді зиянды деп атауға болады және неге? (Оқушылардың жауаптары: фаст-фуд, шұжық, сода және т. б.)

- Күн тәртібін сақтау. Балалар, күн тәртібін сақтау неге маңызды? (Оқушылардың жауаптары: тәулік ішінде уақыт демалуға да, еңбекке де жеткілікті болатындай етіп бөлінуі керек. Тамақтану және ұйықтау күн сайын бір уақытта болуы керек. Режимде сабаққа, ұйықтауға, серуендеуге белгілі бір уақыт болуы керек. Адам күн тәртібін сақтаған кезде, ол шартты рефлекстерді дамытады және әрбір алдыңғы әрекет Келесі әрекеттің сигналына айналады және дене бір әрекеттен екіншісіне оңай ауысады. Күннің дұрыс режимі денсаулық пен дұрыс дамуға ықпал етеді.)

Топтарда жұмыс істеу. 8-сынып оқушысының күн тәртібін жасау (5 мин). Әр команда А-2 ватманында күн режимін жасайды. Аяқтағаннан кейін екі команда да өз жұмыстарын ұсынады. Екінші команда өз жауабын дәлелдеу арқылы толықтыра алады.

- Спортпен шұғылдану және қатаю. Дене шынықтырумен айналысу денсаулық үшін неге соншалықты маңызды екенін қарастырайық. (Оқушылардың жауаптары: егер адам спортпен, дене шынықтырумен айналысса, онда ол денсаулығын нығайтады, оның денесі әрдайым тонуста болады, дененің төзімділігі жақсарады. Егер сіз күн сайын таңертең жаттығу жасасаңыз, онда дене күні бойы сергектікке ие болады, адам денесі әдемі және күшті болады. Сіз ашық ойындармен айналыса аласыз: футбол, баскетбол, волейбол, жүгіру және басқалар.)

Физминутка

Енді жаман әдеттер туралы сөйлесейік. Неліктен олар зиянды? Жаман әдеттерге не жатады? (Оқушылардың жауаптары: денсаулық пен жаман әдеттер үйлесімді емес екенін бәрі біледі, бірақ күн сайын көбірек жастар алкогольді, темекі шегуді, құрамында есірткі бар және психотроптық препараттарды қолдана бастайды. Бірақ мұның бәрі ерте ме, кеш пе адамның жеке басын бұзып, оны деградацияға және сайып келгенде өлімге әкелетінін есте ұстаған жөн. Қазіргі әлемде денеге зиянды сәулеленумен ғана емес, интернетке тәуелділікпен де зиян келтіретін көптеген компьютерлер, телефондар бар. Мұны да есте сақтау керек және тірі қарым-қатынасқа көбірек уақыт бөлу керек. Компьютерде арнайы көзілдірікпен жұмыс жасаңыз, жұмыстан кейін визуалды гимнастика мен жаттығулар жасаңыз. Теледидарды екі сағаттан артық көруге болмайды.)

Сауалнама (7 мин). "Біз компьютерлік әлемде қанша уақыт өткіземіз"

Мақсаты: орта мектеп оқушылары арасында компьютерлік ойындарға деген құштарлықтың таралуын зерттеу.

Сауалнама сұрақтары:

Компьютерді қаншалықты жиі пайдаланасыз?

а) күнделікті;

б) аптасына 5-6 рет;

в) аптасына 2-3 рет;

г) өте сирек, Айына бірнеше рет;

д) мен компьютерді пайдаланбаймын.

Сіз әдетте компьютерде қанша сағат өткізесіз?

а) 3 сағаттан артық;

б) 1-2 сағат;

в) бір сағаттан аз;

г) компьютерді пайдаланбаңыз.

Компьютер уақытын немен өткізесіз? (бірнеше жауап опцияларын таңдауға болады)

а) үй тапсырмасын дайындау үшін ақпарат іздеуге;

б) компьютерлік ойындарға;

в) чаттарда уақыт өткізу;

г) достарыммен электрондық пошта арқылы хат алмасу;

д) мен әртүрлі сайттарға кіремін.

Нәтижелерді жеткізу және талқылау.

Сынып жетекшісі: балалар, ойлан, неге адам әлеуметтік әсерге бой алдырады? Ғалымдар бұл, ең алдымен, адамның жеке ерекшеліктеріне байланысты деп санайды. Алкогольді, есірткіні немесе басқа психоактивті затты қолданып көру туралы ұсыныстан қалай бас тартуға болады?

"Жоқ деп қалай айту керек" ситуациялық ойыны

Мақсаты: бас тарту дағдыларын дамыту.

Әр команда 4-5 минут ішінде. кейіпкерлердің бірі жағдайдың басқа қатысушылары жасаған ұсыныстан бас тартуы керек жағдайды әзірлейді. Бұл жағдайда жағдайлар жасөспірімдердің нақты өмірімен байланысты болуы керек. Командалар ойлап тапқан нұсқалар дауыстап оқылады.

Командалар жағдайларды сипаттайтын парақтармен алмасады.

5 минут ішінде командалар сахналанған жағдайларды және осы жағдайда қолданылуы керек бас тарту нұсқасын дайындайды.

Әр команда бас тартудың тиімділігін бағалайды (шешім, бас тартудың беріктігі, Жанжалды болдырмау мүмкіндігі, таңдалған бас тарту формасының сәйкестігі).

 

Топтарда жұмыс істеу. "Мен салауатты өмір салтын қолдаймын" коллажын жасау. 5 минут ішінде екі команда да А-2 форматындағы ватмандағы ескі журналдардың коллажын жасайды, олар болашақта не болғысы келеді. Аяқтағаннан кейін әр команда түсініктеме бере отырып, өз жұмысын ұсынады.

Рефлексия.

Барлығына көп рахмет. Барлығы мұқият жұмыс істеді. Енді бәрінен сізге не ұнағанын немесе онша ұнамағанын, ренжіткен немесе ойландырғанын айтуды сұраймын. (Оқушылар өз пікірлерін айтады, денсаулықты сақтау, салауатты өмір салтын ұстану қаншалықты маңызды екендігі туралы қорытынды жасайды.).

Просмотров: 22


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст